Strona główna / Diagnostyka / AKTUALIZACJA 41.0.0 OPROGRAMOWANIA IDC5 TRUCK
AKTUALIZACJA 41.0.0 OPROGRAMOWANIA IDC5 TRUCK

AKTUALIZACJA 41.0.0 OPROGRAMOWANIA IDC5 TRUCK

Informujemy o aktualizacji TRUCK 41, obejmującej szereg dodatkowych funkcji diagnostycznych oraz poszerzenie bazy danych z zakresu pojazdów ciężarowych.

Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji 41 IDC5 TRUCK, umożliwiają diagnostykę szerokiej gamy pojazdów marek najpopularniejszych producentów. Dzięki programistom firmy TEXA, wszyscy mechanicy zajmujący się pojazdami przemysłowymi, dostawczymi i autobusami mają możliwość korzystania z supernowoczesnych i stale aktualizowanych przyrządów diagnostycznych, co umożliwia im sprawną i profesjonalną obsługę zdecydowanej większości pojazdów poruszających się po naszych drogach.

TRUCK 41 obejmuje szereg nowych opcji diagnostycznych, stworzonych w szczególności
z myślą o markach: MERCEDES-BENZ, MERCEDES-BENZ EVOBUS/SETRA, IVECO, MITSUBISHI FUSO, SCANIA, NISSAN, YUTONG/OTOKAR, CREDO, FIAT, WABCO, GMC/CHEVROLET, CUMMINS, FORD, DODGE.

Aktualizacja TRUCK 41 oznacza również wprowadzenie nowych i bardzo przydatnych interaktywnych Schematów elektrycznych oraz kart DASHBOARD, oferujący możliwość wyświetlania parametrów pracy sterownika w przyjazny dla użytkownika i atrakcyjny graficznie sposób, odzwierciedlający tablicę przyrządów, podzespoły mechaniczne oraz logikę działania systemu.

Zachęcamy do zapoznania się z biuletynem informacyjnym dotyczącym aktualizacji TRUCK 41

http://www.texapoland.pl/news/wersje-oprogramowan/2017-04-18/aktualizacja-41-oprogramowania-idc5-truck

Polecamy również odwiedzenie platformy internetowej TEXA, dzięki której możliwe jest sprawdzenie pokrycia diagnostycznego poszczególnych środowisk oprogramowania IDC5:

http://www.texapoland.pl/pokrycie-diagnostyczne

 

Poniżej przedstawiamy listę nowości wprowadzonych w wersji TRUCK 41

Rynek Europejski

MERCEDES-BENZ

– W układzie wtrysku CR41R dla silników OM622 w modelach Vito/Class V 447 dodano regulacje i aktywacje

– W układzie wtrysku CR41 dla silników OM651 w modelach Vito/Class V 447 dodano regulacje i aktywacje

– Nowe LDWS dla modeli Vito/Class V 447, z funkcją kalibracji kamery.

– Nowy układ SAM dla modeli Vito/Class V 447

– Nowy układ EZS dla modeli Vito/Class V 447

– Nowy system zestawu wskaźników dla modeli Vito/Class V 447, funkcją zerowania przeglądów

– Zaktualizowano układ przekładni GSII dla modelu Actros MPIII, dodano funkcję sterowania siłownikiem sprzęgła dla pojazdów ze sprzęgłem automatycznym

– Zaktualizowano EBS dla modelu Actros MPIII; dodano funkcję inicjalizacji ESP

MERCEDES-BENZ EVOBUS/SETRA

– Nowy układ Modułu Sterowania Drzwi DCM dla pojazdów Euro 6

– Nowy układ regulacji poziomu zawieszenia CLCS dla pojazdów Euro 6

– Nowy EBS dla pojazdów Euro 6; dodano funkcję inicjalizacji ESP

IVECO

– Nowy układ wtrysku CNG dla modelu Daily 2014

– Nowy układ Modułu Wyposażenia Nadwozia dla modeli Daily 2014/Daily 2012/Daily 2009

– Nowy układ VCM drugiej generacji dla pojazdów Euro 6 Stralis M.Y 2016

– Nowy układ Tempomatu Adaptacyjnego ACC ARS327 dla pojazdów Euro 6 Stralis/ Eurocargo, z funkcją kalibracji podczas jazdy

– Nowy układ TPMS dla pojazdów Euro 6 Stralis/Eurocargo, z nową funkcją programowania czujnika ciśnienia w ogumieniu

– Dodano procedurę kalibracji pedału przyspieszenia dla modelu Euro 3 Stralis z jednostką sterowania MS6.2

MITSUBISHI FUSO

– Dodano nowy układ wtrysku dla silników Euro 6 4P10

SCANIA

– Nowy układ kontroli odległości w pojazdach Serii R

NISSAN

– Nowy system zestawu wskaźników dla modelu NV200

– Nowy układ wtrysku dla silników Euro 5b+ 1.5 dCi dla pojazdów NV200

YUTONG/OTOKAR

– Nowy EBS5 dla pojazdów Euro 6 Vectio 250 C i TC9

CREDO

– Dołączono nowe modele Euro 5/Euro 6, z pełnym pokryciem układów napędowych

FIAT

– Dołączono nowy model Fiat Talento, z układem wtrysku, zestawem wskaźników, centralnym modułem elektronicznym i wspomaganiem parkowania

– Nowy układ Denso 3 A/C dla modelu Ducato 2014

– Nowe LDWS dla modelu Ducato 2014, z funkcją kalibracji kamery

– Zaktualizowano listę błędów zestawu wskaźników dla modelu Ducato 2014

– Zaktualizowano układ wtrysku EDC17 o nowe warianty dla silników EU6

– Zaktualizowano ABS; dodano kalibrację kąta skrętu oraz kalibrację czujnika ESP

WABCO

– Zaktualizowano VCS II ABS w przyczepach i naczepach: dodano zmianę konfiguracji jednostki sterowania.

Rynek Ameryki Płn.

– Nowy Bendix-Knorr ABS

– WABCO HPB ABS, dołączono nowe warianty z czujnikami kontroli ciśnienia

GMC/CHEVROLET

– Nowy układ wtrysku dla silnika Duramax V8 6.6L w modelach Sierra i Silverado z lat 2002 do 2008

– Nowy układ przekładni Allison w modelach Sierra i Silverado

CUMMINS

– Dodano nowe warianty dla jednostki sterowania Core 2

FORD

F Series Super Duty Power Stroke 6.4:

– Nowy układ głównego modułu elektronicznego

F Series Super Duty Power Stroke 6/Power Stroke 7.3:

– Nowy układ Overhead Trip Computer

– Nowy układ głównego modułu elektronicznego

DODGE

– Układ wtrysku czwartej generacji w pojazdach Ram z lat 2013 do 2017.

SCHEMATY ELEKTRYCZNE

– Wtrysk 6.7L, ABS, poduszka powietrzna, przekładnia automatyczna oraz układy klimatyzacji dla pojazdów Ford Power Stroke 6.7L

– Układy wtrysku 7.3L dla pojazdów Ford Power Stroke 7.3L

– Układy wtrysku 6.0L dla pojazdów Ford Power Stroke 6.0L

– Układy wtrysku 6.4L dla pojazdów Ford Power Stroke 6.4L

– Układy wtrysku International Navistar-Maxxforce VT 275

– SCR (AdBlue) i układ wtrysku dla silników EU6 VM

– SCR (AdBlue) i układ wtrysku dla pojazdów Mercedes- Benz z silnikami OM541/OM542

– SCR (AdBlue), moduł SAM, układ klimatyzacji i wtrysku dla pojazdów Sprinter III (906)/ Sprinter III (906) rok produkcji 2013.

DASHBOARD

– System sieciowy dla pojazdów Detroit i Freightliner, Dashboard zewnętrznego oświetlenia pojazdu

– Układ Modułu Kabiny dla pojazdów Paccar

– Układ przekładni Astronic, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów

– Układ przekładni Eurotronic 2, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów

– Układ przekładni Tipmatic, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów

– Układ przekładni Eaton

– Układ wtrysku S8 dla modeli Scania EU6

– Układ zawieszenia ELC4 dla modeli Scania EU6

– Układ SCR (Selektywnej redukcji katalitycznej) dla pojazdów Hino

– Układy wtrysku dla silników V8 6.6L dla pojazdów GMC Truck

– Układ wtrysku dla pojazdów Isuzu EU6

– Układy wtrysku dla silników 6.7L TD dla pojazdów Dodge Ram

– ABS dla Ford F Series Super Duty.

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry