E-Auto Service Manager 10/2022

18 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2022 WARSZTAT Nazwa i opis Dostępne opakowania [l] Specyfikacje i normy Motul Tekma Futura+10W-30 Olej silnikowy w technologii Technosyntese® do doładowanych nieskoemisyjnych silników Diesla z bezpośrednimwtryskiempaliwa spełniających wymagania Euro II, Euro III, Euro IV oraz Euro V oraz Euro VI wyposażonych w system EGR (Exhaust Gas Recirculation) i/ lub układy SCR (Selected Catalyst Reduction), a także do pojazdów wyposażonych w filtry cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter), pracujących w umiarkowanych warunkach obciążeń, temperatur i eksploatacji. 208 ACEA E7/E9; API CK-4 Motul Tekma Futura+10W-40 Olej silnikowy w technologii Technosyntese® do doładowanych nieskoemisyjnych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniających wymagania Euro II, Euro III, Euro IV oraz Euro V wyposażonych w system EGR (Exhaust Gas Recirculation) i/lub układy SCR (Selected Catalyst Reduction), a także do pojazdów wyposażonych w filtry cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter), pracujących w umiarkowanych warunkach obciążeń, temperatur i eksploatacji. 5, 20, 200 ACEA E7/E9; API CK-4 Motul Tekma Mega X 10W-40 Olej silnikowy w technologii Technosyntese® do niskoemisyjnych silnikówDieslawolnossących lub z turbodoładowaniem (zarówno europejskich, amerykańskich jak i japońskich), zgodnych z Euro II, Euro III, Euro IV i Euro V i wyposażonych w układ EGR (Exhaust Gas Recirculation) lub SCR (Selective Catalytic Reduction). 60, 208 ACEA E7; API CI-4/CH-4 OLEJE O LEPKOŚCI 10W-X

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=