e-Auto Service Manager 8/2022

PULS BRANŻY 36 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2022 WZROST SPRZEDAŻY MAHLE AFTERMARKET • W roku 2021 sprzedaż wzrosła o 18,5 proc. do 1,1 mld euro • Rozbudowa wyposażenia warsztatowego o diagnostykę i konserwację akumulatorów • Zwiększenie solidności portfolio w dziedzinie pojazdów użytkowych, elektroniki i nowej mobilności • Ukierunkowana reorganizacja łańcuchów dostaw, cyfryzacja i automatyzacja gwarantują wydajność dostaw W 2021 roku MAHLE Aftermarket zwiększył sprzedaż o 18,5 procent do około 1,1 miliarda euro. Są to najwyższe roczne wyniki sprzedaży osiągnięte od momentu założenia jednostki biznesowej. Szczególnie silny wzrost odnotowała działalność w zakresie wyposażenia warsztatów, a MAHLE Aftermarket rozszerzył ją o szereg rozwiązań, które pozwolą na przykład niezależnym warsztatom na

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=