Strona główna / Nowości produktowe / KYB I WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ 
KYB I WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ 

KYB I WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ 

KYB Europe wprowadza nowe narzędzie wsparcia technicznego przedstawiające możliwość wyjaśnienia niebezpieczeństw jakie mogą nieść za sobą zużyte amortyzatory.

Za pośrednictwem specjalnych okularów VR można obejrzeć film na temat bezpieczeństwa, w którym obserwować można w wirtualnej rzeczywistości m.in. test starych i nowych amortyzatorów. Film wykorzystuje nową funkcję wirtualnej rzeczywistości, oferowaną przez YouTube, która pozwala widzowi na odwracanie głowy w dowolnym kierunku, dając wrażenie tak jakby znajdował się w samochodzie wraz z kierowcą.

Film przedstawia dwa identyczne samochody wykonujące różne manewry. Pierwszy pojazd ma przebieg 80.000 km oraz posiada zużyte amortyzatory, natomiast drugi samochód jest wyposażony w nowe amortyzatory KYB. Najpierw wykonują razem test w formie slalomu, aby ocenić sterowność i kontrolę nad pojazdem przy prędkości 50 km/h. Następnie przeprowadzony jest test hamowania awaryjnego przy prędkości 70 km/h.

Obserwator w łatwy sposób może zauważyć różnice w zachowywaniu się pojazdów. Na filmie widać różnicę kontroli jazdy oraz kąta nachylenia samochodu do nawierzchni. Zaobserwować można znaczną poprawę parametrów jazdy w pojeździe z nowymi amortyzatorami. W trakcie testu hamowania droga zatrzymywania pojazdu z nowymi amortyzatorami była krótsza o prawie całą długość pojazdu. Jest to więcej niż połowa szerokości typowego przejścia dla pieszych. Może to oznaczać różnicę między bezpiecznym a nagłym zatrzymaniem. Na filmie pokazany jest wynik pomiaru, który w wyraźny sposób przedstawia różnicę pomiędzy samochodem ze starymi, a samochodem z nowymi amortyzatorami.

„Mechanicy mogą mieć trudności aby uświadomić klientom, jak ważny wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy mają amortyzatory. Taki interaktywny film jednoznacznie ukazuje różnicę pomiędzy jazdą samochodem z nowymi a zużytymi amortyzatorami, co może w łatwy sposób zadziałać na świadomość kierowcy.” – podsumował Jordan Day, KYB Europe Marketing Manager.

www.kyb-europe.com/polska/vr/

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

Do góry