Strona główna / Slider / Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu
Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Chcemy, aby szkolenia realizowane w naszym centrum szkoleniowym stanowiły nieodłączne uzupełnienie oferty handlowej DELPHI i przyczyniły się do podwyższenia umiejętności naszych warsztatowców – zapewnia Tomasz Hurt, manager ds. technicznych DPSS w rozmowie z Jakubem Radeckim.

 

Tomasz Hurt Delphi

Tomasz Hurt Delphi

 

  1. Szkolenia to już dla wielu podmiotów branży motoryzacyjnej równorzędny obszar działalności, uzupełniający „tradycyjne” funkcje produkcyjno- handlowe. Czy także dla Państwa otwarcie stacjonarnego Centrum Szkoleniowego DELPHI to już naturalna konsekwencja w rozwoju działalności w naszym kraju?

 

Konsekwentnie rozwijamy tę część działalności w całym regionie Europy środkowo-wschodniej. Centrum szkoleniowe jest naturalną kontynuacją i rozwinięciem naszej platformy, tj  Mobilnego Centrum Technicznego. Docelowo chcemy, aby szkolenia stanowiły uzupełnienie oferty handlowej i wspomagały sprzedaż produktów w tej części Europy.

 

  1. Wielu przedstawicieli branży motoryzacyjnej narzeka na rosnącą dysproporcję między stanem wiedzy technicznej naszych mechaników, a postępem technologicznym w motoryzacji – jak Państwo oceniają poziom wiedzy i umiejętności naszych warsztatowców?

 

Obecny postęp w motoryzacji powoduje iż co chwila wprowadzane są nowe rozwiązania technologiczne. Jeszcze nigdy nowe modele samochodów nie zastępowały tak szybko swoich poprzedników.

Rzeczywiście można zatem zaobserwować tego typu dysproporcję, wynikającą z bardzo szybkiego rozwoju technologii i niewystarczającego dostępu do wiedzy. W Polsce można jednak spotkać wielu świetnych specjalistów, którzy dobrze radzą sobie z różnymi nowymi zagadnieniami. Na nasze szkolenia uczęszczają zarówno początkujący jak i doświadczeni mechanicy, zawsze przygotowani w zestaw pytań. Delphi, jako dostawca części montowanych fabrycznie w nowych samochodach  wykorzystuje swoje doświadczenie i chętnie dzieli się posiadaną wiedzą. Wszelkie nowatorskie rozwiązania nie są nam obce, a uczestnicy naszych szkoleń niezwykle doceniają fakt, że mogą dowiedzieć się o nich więcej.

 

  1. A jak z Państwa doświadczeń na ofertę szkoleniową reagują managerzy warsztatów i serwisów samochodowych? Czy nadal trzeba ich przekonywać o zasadności projektowania ścieżki rozwoju zawodowego swoich pracowników?

 

Od kilku lat nie trzeba ich namawiać na uczestnictwo w szkoleniach. Sami aktywnie poszukują wiedzy i wysyłają pracowników na szkolenia.

DPSS Blonie 4.09.2014 Tomasz Hurt2

  1. Czy już sami mechanicy zrozumieli konieczność poszerzania swojej wiedzy i stałego rozwoju posiadanych umiejętności?

 

Tak, mechanicy rozumieją konieczność poszerzania wiedzy i rozwoju swoich umiejętności, zwłaszcza biorąc pod uwagę wspomniany aspekt bardzo szybkiego rozwoju zaawansowanych, nowatorskich rozwiązań w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki pozyskanej wiedzy, mogą naprawiać nowoczesne samochody, a co ważniejsze unikać kosztownych błędów wynikających ze złej praktyki.

 

  1. Dla kogo adresowane są Państwa szkolenia? Kto może w nich uczestniczyć? Gdzie i od kogo można uzyskać informacje o szkoleniach?

Szkolenia adresujemy przede wszystkim do mechaników samochodowych. Zapraszamy na szkolenia właścicieli serwisów, mechaników oraz dystrybutorów. Staramy się odpowiadać na bieżące potrzeby szkoleniowe, a tymczasowo informacje o tematach pojawiają się u naszych dystrybutorów.

 

  1. Czy mógłbym otrzymać podstawowe informacje o stronie techniczno- organizacyjnej Państwa szkoleń?

Obecne moduły szkoleniowe trwają jeden dzień. Każdy moduł podzielony jest na część teoretyczną i praktyczną. Staramy się aby część praktyczna stanowiła jak największy udział. Program jest na tyle elastyczny, że w zależności od poziomu wiedzy uczestników możemy go adekwatnie modyfikować. Szkolenia odbywają się na bazie narzędzi i urządzeń Delphi. Są to testery diagnostyczne, narzędzia do diagnostyki Diesla, narzędzia do obsługi klimatyzacji i wiele innych. Zajęcia praktyczne przeprowadzane są na samochodach, co pozwala na lepsze zaznajomienie się z omawianym tematem. Każde szkolenie zakończone jest testem wiedzy.

 

Dziękuję za rozmowę.

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

Do góry