Akumulator jest zbudowany w części z silnie trującego ołowiu. Dlatego tak ważne jest, aby zużyty trafił w odpowiednie ręce – firm lub organizacji, które posiadają uprawnienia do zbiórki, transportu i recyklingu. O recyklingu akumulatorów rozmawiamy z Wojciechem Kopaczem, menadżerem Bio ...
więcej »Wywiady
Lubię wyzwania i nowe sytuacje
Rozmowa z Rafałem Brzyszko z Zakładu Mechaniki Pojazdowej w miejscowości Rudka koło Krasnegostawu, zdobywcą tytułu „Supermechanik AD 2017”. Zacznijmy od pytania – dlaczego wystartował Pan w konkursie Supermechanik AD? Chciałem sprawdzić swoją wiedzę, no i… wygrać samochód dla żony (śmiech). ...
więcej »Nie zapomnieć kto jest klientem!
Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego problemu, nawet do takich, które są unikane w innych warsztatach. Przedstawiamy klientowi kilka rozwiązań i pomagamy podjąć trafną decyzję. Podczas likwidacji szkody komunikacyjnej informujemy klienta o postępach w przepływie dokumentów i decyzjach firmy ubezpieczeniowej. Nie ...
więcej »Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu
Chcemy, aby szkolenia realizowane w naszym centrum szkoleniowym stanowiły nieodłączne uzupełnienie oferty handlowej DELPHI i przyczyniły się do podwyższenia umiejętności naszych warsztatowców – zapewnia Tomasz Hurt, manager ds. technicznych DPSS w rozmowie z Jakubem Radeckim. Szkolenia to już ...
więcej »Ocena ubezpieczyciela to ocena warsztatu
O wymaganiach stawianych serwisom i warsztatom samochodowym w zakresie likwidacji szkód powypadkowych oraz procedurze doboru partnerów biznesowych z Piotrem Dyszlewiczem, zastępcą Dyrektora Biura Likwidacji Szkód ds. likwidacji szkód komunikacyjnych STU Ergo Hestia S.A. rozmawia Jakub Radecki. Wszyscy ubezpieczyciele na ...
więcej »Centrum profesjonalistów
Centrum Blacharsko- Lakiernicze w Pietrzykowicach to doskonały przykład nowoczesnego zakładu realizującego usługi lakierniczo- blacharskie dla przeszło dwustu aut w miesiącu. O możliwościach w świadczeniu usług i zarządzaniu tak dużym obiektem z Łukaszem Górką, kierownikiem Centrum Blacharsko Lakierniczego Mercedes- Benz w ...
więcej »BLASTER – filtr fazy lotnej LPG/CNG
4 pytania do … Rafała Wojciechowskiego Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ZWM CZAJA Danuta Czaja 1.Proszę przedstawić Czytelnikom ASM produkt flagowy państwa oferty? Naszym nowym produktem jest Blaster, filtr fazy lotnej gazu LPG/CNG. Jest to pierwszy plastikowy filtr w ...
więcej »Płynny element konstrukcyjny
Współczesne produkty olejowe stanowią nierozerwalne ogniwo w łańcuchu eksploatacyjnym danego podzespołu. O rosnących wymaganiach dla produktów olejowych i podstawowych zasadach przy doborze właściwego produktu rozmawiamy z dr inż. Zbigniewem Stępniem z Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie. ...
więcej »Siła rekomendacji
Fleet Managerowie dostają za zadanie optymalizować koszty swoich parków samochodowych, a w managerach serwisów samochodowych oczekują gwarancji profesjonalnych usług, umożliwiających im realizację celów biznesowych – o oczekiwaniach fleet managerów względem warunków obsługi serwisowej z Jakubem Radeckim rozmawia Łukasz Jania- Prezes ...
więcej »Dostrzec i wykorzystać swoją szansę
O prowadzeniu serwisu klimatyzacji samochodowej, specyfice i uwarunkowaniach właściwych dla tego segmentu działalności rozmawiamy z Wojciechem Borkowskim, współwłaścicielem serwisu ACAuto w Łomiankach. Jak to się stało, że wpadł Pan na pomysł, aby swój biznes oprzeć na świadczeniu usług dla użytkowników ...
więcej »