Strona główna / Wywiady

Wywiady

Co zrobić ze zużytym akumulatorem?

Co zrobić ze zużytym akumulatorem?

Akumulator jest zbudowany w części z silnie trującego ołowiu. Dlatego tak ważne jest, aby zużyty trafił w odpowiednie ręce – firm lub organizacji, które posiadają uprawnienia do zbiórki, transportu i recyklingu. O recyklingu akumulatorów rozmawiamy z Wojciechem Kopaczem, menadżerem Bio ...

więcej »

Lubię wyzwania i nowe sytuacje

Lubię wyzwania i nowe sytuacje

Rozmowa z Rafałem Brzyszko z Zakładu Mechaniki Pojazdowej w miejscowości Rudka koło Krasnegostawu, zdobywcą tytułu „Supermechanik AD 2017”. Zacznijmy od pytania – dlaczego wystartował Pan w konkursie Supermechanik AD? Chciałem sprawdzić swoją wiedzę, no i… wygrać samochód dla żony (śmiech). ...

więcej »

Nie zapomnieć kto jest klientem!

Nie zapomnieć kto jest klientem!

Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego problemu, nawet do takich, które są unikane w innych warsztatach. Przedstawiamy klientowi kilka rozwiązań i pomagamy podjąć trafną decyzję.   Podczas likwidacji szkody komunikacyjnej informujemy klienta o postępach w przepływie dokumentów i decyzjach firmy ubezpieczeniowej. Nie ...

więcej »

Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Chcemy, aby szkolenia realizowane w naszym centrum szkoleniowym stanowiły nieodłączne uzupełnienie oferty handlowej DELPHI i przyczyniły się do podwyższenia umiejętności naszych warsztatowców – zapewnia Tomasz Hurt, manager ds. technicznych DPSS w rozmowie z Jakubem Radeckim.     Szkolenia to już ...

więcej »

Ocena ubezpieczyciela to ocena warsztatu

Ocena ubezpieczyciela to ocena warsztatu

  O wymaganiach stawianych serwisom i warsztatom samochodowym w zakresie likwidacji szkód powypadkowych oraz procedurze doboru partnerów biznesowych z Piotrem Dyszlewiczem, zastępcą Dyrektora Biura Likwidacji Szkód ds. likwidacji szkód komunikacyjnych STU Ergo Hestia S.A. rozmawia Jakub Radecki.   Wszyscy ubezpieczyciele na ...

więcej »

Centrum profesjonalistów

Centrum profesjonalistów

Centrum Blacharsko- Lakiernicze w Pietrzykowicach to doskonały przykład nowoczesnego zakładu realizującego usługi lakierniczo- blacharskie dla przeszło dwustu aut w miesiącu. O możliwościach w świadczeniu usług i zarządzaniu tak dużym obiektem z Łukaszem Górką, kierownikiem Centrum Blacharsko Lakierniczego Mercedes- Benz w ...

więcej »

BLASTER – filtr fazy lotnej LPG/CNG

BLASTER – filtr fazy lotnej LPG/CNG

  4 pytania do … Rafała Wojciechowskiego Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ZWM CZAJA Danuta Czaja 1.Proszę przedstawić Czytelnikom ASM produkt flagowy państwa oferty? Naszym nowym produktem jest Blaster, filtr fazy lotnej gazu LPG/CNG. Jest to pierwszy plastikowy filtr w ...

więcej »

Płynny element konstrukcyjny

Płynny element konstrukcyjny

Współczesne produkty olejowe stanowią nierozerwalne ogniwo w łańcuchu eksploatacyjnym danego podzespołu. O rosnących wymaganiach dla produktów olejowych i podstawowych zasadach przy doborze właściwego produktu rozmawiamy z dr inż. Zbigniewem Stępniem z Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie. ...

więcej »

Siła rekomendacji

Siła rekomendacji

Fleet Managerowie dostają za zadanie optymalizować koszty swoich parków samochodowych, a w managerach serwisów samochodowych oczekują gwarancji profesjonalnych usług, umożliwiających im realizację celów biznesowych – o oczekiwaniach fleet managerów względem warunków obsługi serwisowej z Jakubem Radeckim rozmawia Łukasz Jania- Prezes ...

więcej »

Dostrzec i wykorzystać swoją szansę

Dostrzec i wykorzystać swoją szansę

O prowadzeniu serwisu klimatyzacji samochodowej, specyfice i uwarunkowaniach właściwych dla tego segmentu działalności rozmawiamy z Wojciechem Borkowskim, współwłaścicielem serwisu ACAuto w Łomiankach. Jak to się stało, że wpadł Pan na pomysł, aby swój biznes oprzeć na świadczeniu usług dla użytkowników ...

więcej »
Do góry