Strona główna / Zarządzanie

Zarządzanie

AC S.A. z tytułem Promotora Polskiej Gospodarki

AC S.A. z tytułem Promotora Polskiej Gospodarki

Spółka AC została odznaczona tytułem Promotora Polskiej Gospodarki w ramach Wschodniego Kongresu Gospodarczego w dniu 4 października br. w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku. Tytuł Promotora Polskiej Gospodarki przyznawany jest firmom, które odnoszą sukcesy na ...

więcej »

Lipcowe szkolenia w Inter Cars

Lipcowe szkolenia w Inter Cars

Wakacje to czas na wypoczynek, ale też możliwość doszkolenia się i podniesienia własnych kwalifikacji. Dla wszystkich, którzy w tym okresie pragną zdobyć więcej wiedzy, Inter Cars przygotował w lipcu serię szkoleń biznesowych, technicznych oraz tych organizowanych w ramach ShowCar.   ...

więcej »

(Nie)markowe moduły powietrzne BILSTEIN

(Nie)markowe moduły powietrzne BILSTEIN

Internet stał się dziś globalnym miejscem do zakupów części samochodowych. Kierowcy szukają w nim okazji cenowych, co jak udowadnia przypadek BILSTEIN, może doprowadzić do straty pieniędzy i przede wszystkim pogorszenia bezpieczeństwa na drodze. Internetowe platformy sprzedaży wyparły już niemal tradycyjne ...

więcej »

Kody QR – przełomowy wynalazek DENSO

Kody QR – przełomowy wynalazek DENSO

Wynalezienie kodu QR to jeden z przełomowych wynalazków DENSO. Jak radzilibyśmy sobie dzisiaj bez niego? Jak działałaby logistyka, usługi terenowe, reklama i mobilne przetwarzanie danych? Przed jego wynalezieniem nie było możliwe zapisywanie tak dużej ilości informacji w jednym, cyfrowo czytelnym ...

więcej »

Cyfryzacja moto-usług warta ponad trzy razy więcej do 2020r.

Cyfryzacja moto-usług warta ponad trzy razy więcej do 2020r.

Jak informuje analiza, której podjęła się firma Frost & Sullivan, do 2020 roku wartość inwestycji w cyfryzację usług motoryzacyjno-transportowych, w tym modeli ich oferowania i sprzedaży, osiągnie wartość 82 miliardów dolarów. To niemal 320% wzrost w ciągu 5 lat. Frost ...

więcej »

Główna bolączka warsztatów? Brak nowych partnerów na horyzoncie.

Główna bolączka warsztatów? Brak nowych partnerów na horyzoncie.

Zgodnie z przeprowadzonym przez Woop Automotive badaniem obejmującym 200 warsztatów na terenie Polski, aż 71% respondentów przyznało, że nie udało im się znaleźć żadnego nowego partnera handlowego w ciągu całych 12 miesięcy. Brak dywersyfikacji kontrahentów prowadzi do stagnacji a nawet ...

więcej »
Do góry