E-Auto Service Manager 10/2022

34 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2022 WARSZTAT wiązanie dla pojazdów ciężarowych Euro 6. Naszą propozycją jest urządzenie Hartridge CRi-Pro, posiadające autoryzację Delphi Technologies. To 4-liniowe stanowisko do testowania wtryskiwaczy może współpracować z autoryzowanym programem napraw wtryskiwaczy z serii F2 oraz z oprogramowaniem IRIS, aby skutecznie przeprowadzać w warsztacie procedurę „test-naprawa- test”. Elementy kodu wtryskiwacza odnoszą się do części wymienionych w procesie naprawczym. Dlatego też urządzenie CRi-Pro może po zaliczonym teście wygenerować nowy kod dla naprawianego wtryskiwacza i skrócić czas potrzebny na obsługę wtryskiwacza. Euro 6 zostaje z nami Wysokociśnieniowe układy paliwowe Common Rail — F2E, F2P i F2R — wraz z wtryskiwaczami są kluczowym elementem pojazdów spełniających normy Euro 6. Normy emisji Euro odegrały istotną rolę w obniżeniu poziomu emisji do środowiska. Nawet po zakończeniu obowiązywania obecnych norm emisji Euro pojazdy te będą miały przed sobą długi okres eksploatacji. Neil Fryer, wiceprezes i dyrektor generalny ds. globalnego rynku Aftermarket, mówi o programie testów i napraw następująco: „Mimo, że inwestujemy w rozwijające się technologie i badania nad alternatywnymi paliwami, to zdajemy sobie sprawę, że pojazdy użytkowe kategorii Euro 6 będą jeździć po drogach całego świata jeszcze przez wiele lat i powinniśmy zapewnić dla nich rozwiązanie serwisowe, dzięki któremu będą jeździły bardziej ekologicznie, lepiej i dalej aż do końca okresu eksploatacji”. „Ten program napraw dla wtryskiwaczy F2E, F2P i F2R jest wyrazem naszego dążenia do zrównoważonego rozwoju na wielu frontach. Od prostego obniżenia poziomu emisji, przez ograniczenie ilości części trafiających na wysypisko, do maksymalnego wydłużenia okresu eksploatacji elementów — korzyści są dynamiczne i dają warsztatom możliwość wyboru różnych ścieżek w dążeniu do bardziej zrównoważonego rozwoju i jednoczesnego zwiększenia zysków”.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=