E-Auto Service Manager 2/2024

33 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2024 LAKIERNIA że dla sąsiadujących mieszanek, by uwzględnić te możliwe zmienne. Tony dodaje: "Upewnij się, że wszystkie karty są prawidłowo opisane i zachowaj próbki do wykorzystania w przyszłości do naprawy tego samego koloru”. Aby zapewnić optymalną powtarzalność wyników, natryski powinny być tworzone przez tę samą osobę, która przeprowadza naprawę lakierniczą. Krok czwarty W dobrym oświetleniu światła dziennego porównaj natryski próbne z pojazdem, na którym przeprowadzono pomiar koloru. Następnie wybierz najlepszy z nich. Krok piąty Przygotuj i zamaskuj pojazd. Krok szósty "Na początek użyj podkładu o właściwym odcieniu, jak określono w recepturze koloru. Następnie przeprowadź aplikację lakieru bazowego” – tłumaczy Mitchell. „W zależności od tego, czy używasz systemu wodorozcieńczalnego czy konwencjonalnego marki Spies Hecker, musisz zapoznać się z arkuszem danych technicznych systemu Permacron® Matt Clear, ponieważ mogą występować różnice w procesie aplikacji lakieru bazowego. W przypadku stosowania Permahyd Hi-TEC 480 -najwyższej jakości wodorozcieńczalnego lakieru bazowego, należy pokryć lakierem cały obszar naprawy, w przeciwnym razie widoczne będą różnice w połysku.” Krok siódmy Przygotuj lakier bezbarwny. Dokładnie wymieszaj materiał. Oprogramowanie Phoenix do cyfrowego zarządzania kolorami, poprowadzi Cię przez kolejne etapy mieszania. Krok ósmy Aplikacja matowego lakieru bezbarwnego jest prosta; jest to aplikacja w dwóch warstwach z odparowaniem międzywarstwowym. Mitchell wyjaśnia: "Pierwsza warstwa to warstwa zamknięta, która powinna być nałożona bardzo równomiernie, po czym następuje

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=