E-Auto Service Manager 2/2024

47 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2024 NOWOŚCI cenionych partnerów handlowych na rynku wtórnym. Naszym priorytetem jest dostarczanie im wszechstronnych i aktualnych rozwiązań, zwłaszcza w kontekście kluczowych komponentów samochodowych. Nowa oferta nie tylko zwiększa portfolio, lecz również umacnia pozytywny wizerunek dotyczący wartości naszych produktów. Jest to nie tylko kwestia zadowolenia klienta, ale również budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Dzięki takim innowacjom umacniamy naszą pozycję na rynku, oferując kompleksowe i konkurencyjne rozwiązania dla naszych partnerów.” – mówi Dawid Pauszek, Manager Technical Support Aftermarket Eastern Europe w Niterra EMEA GmbH. Niterra nieustannie rozwija swoją ofertę czujników tlenu, aby zapewnić klientom najwyższy poziom wydajności i zagwarantować, że silniki będą czystsze i bardziej wydajne pod względem zużycia paliwa. Nowe części są świadectwem reputacji firmy i jej wyjątkowego zaangażowania w jakość, technologię oraz badania i rozwój. Oznacza to, że firma Nittera oferuje swoim klientom jeszcze szersze możliwości usług, zwiększając swój i tak już imponujący zasięg na całym świecie. Nowe dane dotyczące nowych czujników tlenu są już dostępne w aplikacji TecDoc.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=