E-Auto Service Manager 3/2023

45 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2023 NOWOŚCI nowszych silników od Euro 4 do 6 i 6d.Specyfikacje:API: CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4; ACEA: E6, E7, E8, E9, E11;MB: 228.51 / 228.52; Renault-Truck: RLD-3; VOLVO: VDS 4.5;MACK: EO-S 4.5; DAF: LD*; Cummins: CES 20086;Detroit Diesel: DDC DFS 93K222**- poziom jakościRUBIA OPTIMA 3100 10W-40(idealny dla całych flot z silnikami Euro 4-6 i 6d)Półsyntetyczny olej typu Low-SAPS, dedykowany do silników wysokoprężnych i zasilanych gazem. Spełnia wymagania najnowszej normy API: CK-4 i ACEA: E8 i E11 oraz wyśrubowane wymagania większości producentów OEM dotyczące maksymalnych interwałów między wymianami oleju. Jest szczególnie polecany do najnowszych silników od Euro IV do VI i VId. RUBIA OPTIMA 3100 10W-40 spełnia zróżnicowane wymagania wielu producentów silników europejskich i amerykańskich. Zalecany do zastosowania przy obsłudze całych flot najnowszych pojazdów ciężarowych. Skutecznie zastępuje także starsze, sprawdzone środki smarne, np. bardzo popularny olej RUBIA TIR 8900 10W-40.Specyfikacje:API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/ CH-4;ACEA: E6, E7, E8, E9, E11; MB: 228.51 / 228.52;Renault-Truck: RLD-3;VOLVO: VDS 4.5; MACK: EO-S 4.5; DAF: LD*;Cummins: CES 20086; FPT IVECO CATEGORY TLS E9*/CK-4*;MAN M 3477/M 32711**- poziom jakości RUBIA OPTIMA 1100 FE 10W-30(idealny do silników Volvo, Renault Trucks i DAF)Paliwooszczędny olej typu Low-SAPS do silników (Euro IV, V, VI i VId), wyprodukowany na mieszaninie bardzo nowoczesnych baz olejowych, polecany szczególnie do silników Volvo, Renault Trucks i DAF (PX). Spełnia wymagania najnowszej normy API: CK-4 i ACEA: E11. Przystosowany również do smarowania silników na gaz. Zalecany szczególnie do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki. Nowy produkt spełnia wyśrubowane wymagania większości producentów OEM dotyczące maksymalnych interwałów między wymianami oleju.Specyfikacje:API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4; ACEA: E7, E9, E11; MB: 228.31;Renault-Truck: RLD-3; VOLVO: VDS 4.5; MACK: EO-S 4.5;DAF: PSQL 2.1E*; Detroit Diesel: DFS 94K222*;Cummins: CES 20086 FORD: WSS -M2C-171 – A1**- poziom jakości

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=