E-Auto Service Manager 3/2023

52 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2023 NOWOŚCI większą popularność w Europie. W 2022 roku SUV-y miały 43% udziału w sprzedaży nowych aut na rynku europejskim, co daje 10% wzrostu w stosunku do 2021 roku, podczas gdy ogólna sprzedaż nowych pojazdów w 2022 roku była niższa w porównaniu z rokiem 2021. SUV-y wyprzedziły rynek ze względu na rosnącą ofertę i inwestycje producentów w ten segment. Na popularności zyskują też auta elektryczne. W 2022 roku zarejestrowano w Europie 1,3 mln pojazdów typu EV, a ich udział w rynku europejskim wynosi obecnie 12% w porównaniu z 9% w 2021. Wyjątkowo wysoka wydajność w każdym aspekcie Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 wpisuje się w aktualne trendy na rynku pojazdów osobowych. Jej niskie opory toczenia oraz wysoka nośność sprawiają, że jest idealna nie tylko dla typowych samochodów osobowych, ale także dla nowoczesnych SUV -ów oraz pojazdów elektrycznych, które wymagają od opony więcej, aby zmaksymalizować zasięg i wydajność. Konstrukcja opony jest przystosowana do wymagań aut elektrycznych, co wyraża się też w jej cichszej pracy - hałas został zredukowany o 1 dB. W oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano technologię Dry Stability Plus, dzięki której dostosowuje się ona do nawierzchni drogi zapewniając optymalną przyczepność, trakcję i stabilność. Natomiast wykorzystanie żywicy w mieszance gumowej zapewnia optymalny kontakt opony z jezdnią dla lepszych osiągów na mokrej nawierzchni. Nagradzana w całej Europie W pierwszym roku obecności na rynku Eagle F1 Asymmetric 6 wygrała wiele europejskich testów opon. Auto Motor und Sport uznało ją za „wybitną”, a Auto Bild i Tyre Reviews przyznały jej pierwsze miejsce. Eksperci Auto Bild stwierdzili, że Eagle F1 Asymmetric 6 to „topowa opona o zrównoważonych osiągach na najwyższym poziomie, dobrej odporności na aquaplaning, krótkiej drodze hamowania, precyzyjnym zachowaniu podczas prowadzenia, a także niskich oporach toczenia”. „Polecamy oponę Eagle F1 Asymmetric 6 do większości nowoczesnych zastosowań, ponieważ zapewnia doskonałe prowadzenie i wydajność, a przy tym pokrywa teraz większą część rynku. Oferując lepsze osiągi i możliwości przystosowania do jazdy samochodem elektrycznym z niecierpliwością czekamy na kolejny rozdział w cyklu życia produktu,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=