E-Auto Service Manager 3/2024

PULS BRANŻY 22 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2024 motoryzacji. Ten fascynujący świat został przedstawiony uczestnikom szczegółowo podczas wycieczki po terenie wystawy z przewodnikiem, który przybliżył historię i aspekty techniczne eksponatów. Po wnikliwym sprawdzeniu wszystkich dostępnych samochodów i motocykli goście zasiedli do kolacji, która odbyła się w niecodziennych okolicznościach. Aleja motorsportu została zamieniona w elegancką restaurację z bolidami Michaela Schumachera oraz teamu Inter Europol Competition, aktualnych zwycięzców wyścigu 24h Le Mans – to wszystko na wyciągnięcie ręki. Podczas kolacji odbyła się również prezentacja Continental Contitech oraz Semperit. Przedstawiciele marek przybliżyli współpracę z siecią Q Service Castrol i opowiedzieli nieco więcej na temat ich oferty produktowej i kierunku, w którym zamierzają podążać. - Bardzo dobrze oceniamy ubiegły rok. Udało nam się zrealizować cele i plany, które wspólnie założyliśmy. Pomijając kwestie stricte zakupowe, bardzo cieszymy się, że udało się przeprowadzić różnego rodzaju akcje promocyjne, m.in. zabrać przedstawicieli warsztatów do naszej fabryki w Hanowerze i pokazać, w jaki sposób, a przede wszystkim z jaką starannością wytwarzamy nasze produkty - mówi Daniel Rębisz, opiekun klienta z ramienia Continental Contitech - Z roku na rok czujemy, że współpraca marki Semperit z siecią Q Service Castrol jest coraz bardziej partnerska. Zwiększyliśmy elastyczność, dzięki czemu potrafimy dostosować się do nowej rzeczywistości. Powoduje to, że jeśli pewne działania wymagają zmian, to możemy je wdrażać praktycznie z dnia na dzień. Przykładem jest akcja Blik. Zawsze rozdawaliśmy niezbędniki przy zakupie opon na sezon. W zeszłym roku zmieniliśmy strategię. Odeszliśmy od niezbędników i przeszliśmy do Blika. Była to spontaniczna decyzja, do której udało się nam dostosować dzięki wypracowanej elastyczności z siecią Q Service Castrol - mówi Anita Frajtak, Continental Customer Marketing Specialist Dla sieci Q Service Castrol rok 2023 był wyjątkowy z kilku powodów, o których w ramach podsumowania opowiedziała Marta Ciesielska. - Jestem dumna z tego, co udało nam się osiągnąć w 2023 roku. Przede wszystkim osiągnęliśmy okrągłą liczbę 600 serwisów, które przystąpiły do sieci Q Service Castrol. Ogłosiliśmy nawiązanie współpracy z nowymi partnerami – Milwaukee i NRF, którzy poszerzają nasze możliwości i wnoszą jeszcze więcej jakości do tego projektu. Co więcej, te wszystkie ważne momenty mogliśmy celebrować podczas jubileuszu 5-lecia istnienia marki Q Service Castrol. W ramach rocznicy zorganizowaliśmy dwa duże wydarzenia, na których mogliśmy wspólnie z klientami wymieniać się doświadczeniami i kreślić plany na najbliższą przyszłość - ​mówi Marta Ciesielska, menadżerka projektu Q Service Castrol, kierownik działu sieci serwisowych Inter Cars SA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=