E-Auto Service Manager 5/2025

PULS BRANŻY 43 e-AUTO SERVICE MANAGER 05 - 2025 Zaczynając od rozszerzonego portfolio produktów na dolewki, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów, ale również stanowią dodatkowe źródło przychodów. Warsztaty mogą liczyć na pełne wsparcie także w zakresie narzędzi cyfrowych – w tym internetowego narzędzia doboru oleju - intuicyjnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o rozwoju biznesu i usprawnieniu codziennej pracy. Nie bez znaczenia pozostają również działania marketingowe. Uczestnicy programu Mobil Pro otrzymują dostęp do profesjonalnych materiałów promocyjnych – zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej – które wspierają budowanie renomy warsztatu. Z kolei na nowych członków programu Mobil Pro czeka pakiet powitalny, zawierający zestaw niezbędnych materiałów ułatwiających szybki i skuteczny start. Dodatkowym atutem jest oferta merchandisingowa marki Mobil oraz jej partnerów, takich jak Toyota i Porsche w serii WEC, Toyota Gazoo Racing w rajdach oraz Oracle Red Bull Racing w Formule 1. Dzięki atrakcyjnym nagrodom program wspiera zaangażowanie pracowników warsztatu i lojalność klientów. Skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem olejów Mobil, aby dowiedzieć się więcej o udziale w programie Mobil Pro i zostań jego członkiem. Więcej informacji o oleju syntetycznym Mobil 1 znajdziesz na stronie internetowej www.mobil.pl.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=