PULS BRANŻY 10 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 DO TANGA TRZEBA DWOJGA W kontekście oficjalnego otwarcia warsztatu Premio: Car-City zapytaliśmy odpowiedzialnego za rozwój sieci w Europie Centralnej i Wschodniej Piotra Nowakowskiego o kryteria doboru potencjalnych partnerów firmy, strategię oraz rynkowe perspektywy. Premio należy do globalnego koncernu Goodyear, którego franczyzowa sieć serwisów samochodowych liczy 2 700 warsztatów w Europie. 160 z nich znajduje się w Polsce. Jak w swoim przemówieniu podczas otwarcia najnowszego z nich mówił Piotr Nowakowski, za marką stoją jednak przede wszystkim właściciele poszczególnych punktów, każdego dnia pracujący wraz ze swoimi załogami na ich sukces. Zapytaliśmy o to, jakie kryteria są najważniejsze w doborze partnerów, jakie są najważniejsze założenia strategii Premio oraz jak firma widzi sytuację rynkową. Jednym z wyróżników Car-City jest prestiżowa lokalizacja. Czy włączanie do sieci Premio warsztatów blisko centrów miast to element szerszej strategii? Piotr Nowakowski, Retail Director Europe East w The Goodyear Tire & Rubber Company: Absolutnie tak. Lokalizacja jest jednym z krytycznych elementów sukcesu i podstawowym kryterium doboru punktów, w których chcemy być obecni. Dziś trzeba być blisko klienta. Widzimy przejawy tego trendu nie tylko w branży motoryzacyjnej, ale także w szeroko pojętym Piotr Nowakowski Mateusz Barański
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=