PULS BRANŻY 11 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 handlu detalicznym. Konsumenci odwracają się od wielkopowierzchniowej sprzedaży ulokowanej w odległym miejscu, do którego trzeba specjalnie dojechać. Idziemy w kierunku wygody i załatwiania wszystkiego po drodze, niedaleko. W tym kontekście Car-City ma tę zaletę, że dookoła skoncentrowane są biura. Obecny tu warszawski biznes chętnie korzysta z tego serwisu. Atutem w kontekście obsługi klienta indywidualnego jest bezpośrednie sąsiedztwo galerii handlowej. Czas potrzebny na wymianę opon czy naprawę może być dzięki temu spożytkowany na zakupy i nie jest czasem straconym. Dzięki lokalizacji stanowisk Car-City zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz galerii konsument może zostawić samochód pracownikom warsztatu na jej podziemnym parkingu. Część usług jest realizowana na miejscu. W pozostałych przypadkach pojazd odprowadza się do pobliskiego warsztatu, a następnie – po zrobieniu tego, co trzeba – oddaje się samochód na parking galerii. Konsument ani na chwilę nie musi opuszczać centrum handlowego. Jedno z drugim znakomicie współpracuje – to prawdziwa symbioza. Bardzo nam ta kombinacja pasuje. Na co prócz lokalizacji zwracają Państwo największą uwagę, szukając potencjalnych nowych partnerów? Jesteśmy jedną z największych sieci w Polsce i mamy pokrycie pozwalające efektywnie działać. Nie szukamy więc rozwoju zbyt intensywnie. Naszą uwagę zwracają natomiast warsztaty, które mogłyby pozwolić nam być jeszcze bliżej klienta – z siedzibami w pobliżu galerii handlowych, głównych dróg krajowych, centrów transportowych czy w sąsiedztwie osiedli. Drugim warunkiem są operacyjne możliwości, żeby działać na odpowiednio dużą skalę. W naszej ocenie potrzeba do tego co najmniej trzech stanowisk
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=