PULS BRANŻY 12 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 obsługi bądź samochodów przeznaczonych do mobilnego serwisowania flot ciężarowych. Istotne jest także zaplecze magazynowe co w połączeniu daje powierzchnię co najmniej 700-800 metrów kwadratowych. Kluczowy jest jednak właściwy profil właściciela. Do tanga trzeba dwojga. Możemy jako Premio zaoferować szerokie wsparcie, ale partner musi być w stanie z niego skorzystać. Wszystko inne to tylko kwestia czasu A czym według Pana z wyróżnia się Premio z perspektywy potencjalnych partnerów? Klarownością strategii i skutecznością narzędzi do jej realizacji. Chcemy oferować klientom końcowym jakość w atrakcyjnej cenie. Cel ten osiągamy dzięki naszemu systemowi komputerowemu wraz ze zintegrowanymi podsystemami satelickimi i spójną bazą danych. Po pierwsze, pozwala on zwiększać efektywność wykonywania poszczególnych zadań serwisowych. Co więcej, na podstawie gromadzonych centralnie informacji jesteśmy w stanie analizować sytuację rynkową i rozwijać nasz biznes. Wnioski, które wyciągamy – choćby z porównywania poszczególnych lokalizacji – są bezcenne. Dzięki naszemu systemowi dysponujemy faktami, w oparciu o które możemy świadomie podejmować strategiczne decyzje biznesowe.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=