PULS BRANŻY 14 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 obserwujemy od niemal 20 lat, Car-City udowadnia, że można w naszym kraju oczekiwać od serwisu zachodnich standardów obsługi. Jestem też dumny z Mateusza, przedstawiciela młodego pokolenia Barańskich i obecnego właściciela warsztatu. Nieustannie kształci się w tematach związanych z tym, co robi tutaj na co dzień. Jest absolwentem Inżynierii i Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Politechniki Warszawskiej. Kończy studia podyplomowe z Zarządzania Flotami Samochodowymi i Mobilnością. Praca jest dla niego pasją i przedmiotem edukacji. Dzięki niemu jako głównej sile pociągowej Car City ma doskonałą pozycję w zakresie obsługi flot samochodowych. Pan Mateusz wspomniał, że planuje w najbliższym czasie wyposażyć swoich pracowników w tablety, żeby dodatkowo usprawnić przepływ informacji. Jakie nowe rozwiązania technologicznie będą kształtować przyszłość Państwa warsztatów? Tablety rzeczywiście są ciekawym narzędziem. W zastosowaniu, o jakim mówił Mateusz, mechanicy mogą wpisywać bezpośrednio w urządzeniu, co robią z samochodem, a system automatycznie przesyła dane do działu sprzedaży. Nie trzeba już biegać z notatkami w tę i z powrotem. W tej chwili pracujemy nad zwiększeniem stopnia zastosowania w naszych warsztatach sztucznej inteligencji. Podstawowym elementem istniejącego planu są chat boty. Analizujemy równolegle, które elementy procesów można wystandaryzować, zdigitalizować i zautomatyzować.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=