PULS BRANŻY 15 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 Przyszłością jest w naszej ocenie wykorzystanie AI do indywidualnego profilowania komunikatów kierowanych do klientów w oparciu o zgromadzone w naszym systemie informacje. Mając w bazie danych historię Pańskiego pojazdu i podejmowanych działań, a w magazynie – Pańskie opony, dość dużo wiemy na temat tego, kiedy i jakich usług może Pan potrzebować. Jednak próba wyłuskania tej wiedzy przez ludzi i zbudowania na tej podstawie spersonalizowanej oferty dla każdego klienta z miliona klientów, z którym współpracuje sieć byłaby kosztowo nieefektywna. Jesteśmy przekonani, że z użyciem sztucznej inteligencji już wkrótce będziemy w stanie to robić. Jaką rolę chce odgrywać Premio w przyszłości rynku serwisów samochodowych w Polsce? Chcemy być w segmencie premium rynku warsztatowego całkiem niedaleko serwisów autoryzowanych – pracując dokładnie w ich standardzie w zakresie ograniczonym do tzw. szybkiej mechaniki ze strategicznym udziałem serwisu oponiarskiego i wymiany opon. Dążymy równolegle do tego, żeby stać się wiodącym dostawcą rozwiązań i usług dla rynku flotowego. Wreszcie – z myślą o młodszych pokoleniach chcielibyśmy wprowadzić komunikację w modelu Brick & Click, integrującą to, co widać w świecie cyfrowym z tym, co fizycznie dzieje się w warsztacie – tak, by maksymalnie ułatwić konsumentom wychowanym w środowisku cyfrowym korzystanie z naszych usług. Bardzo dziękuję za rozmowę. To ja dziękuję!
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=