E-Auto Service Manager 6/2025

W NUMERZE Wydawca E-Business Press Sp. z o. o. Al.Jerozolimskie 81/7.10 02-001 Warszawa biuro@e-businesspress.pl www.autoservicemanager.pl REKLAMA Paweł Mularski pawel.mularski@e-businesspress.pl PRENUMERATA biuro@e-businesspress.pl REDAKCJA Paweł Bronisz pawel.bronisz@e-businesspress.pl Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść materiałów reklamowych. Wydawca zastrzega sobie prawo do skrótów nadesłanych materiałów. Wszystkie prawa zastrzeżone. Przedruk w całości i części wyłącznie za zgodą Wydawcy. zarządzanie I wyposażenie I technika e-AUTO SERVICE • DO TANGA TRZEBA DWOJGA - OTWARCIE CAR-CITY PREMIO • AXALTA UDOSKONALA REWOLUCYJNĄ TECHNOLOGIĘ FCLE • JAK SKUTECZNIE I SZYBKO SUSZYĆ LAKIER? Nr 06/2025 m a n a g e r ISSN 1895-9253 PULS BRANŻY 4 WYWIADY 18 SYSTEM OPERACYJNY ARENE DEBIUTUJE W NOWEJ TOYOCIE RAV4 22 CASTROL ROZSZERZA OFERTĘ SZKOLEŃ 24 SHELL HELIX Z WYRÓŻNIENIAMI 28 NIE TYLKO FILTRY I OLEJE 32 PETRONAS LUBRICANTS INTERNATIONAL I IVECO WPROWADZAJĄ NA RYNEK WSPÓLNĄ LINIĘ PRODUKTÓW TUTELA 34 NOWE STANDARDY W ZAKRESIE BADAŃ TECHNICZNYCH 38 KLUCZOWA WIEDZA O OPONACH AUTO-LAKIERNIA 40 AXALTA UDOSKONALA TECHNOLOGIĘ 44 JAK SKUTECZNIE I SZYBKO SUSZYĆ LAKIER? WARSZTAT 50 PĘKAJĄCE TARCZE HAMULCOWE 55 TYPY I DIAGNOSTYKA CZUJNIKÓW ABS NOWOŚCI I WYDARZENIA 60 PRZEGLĄD NOWOŚCI

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=