E-Auto Service Manager 6/2025

PULS BRANŻY 5 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 KLUCZOWE SĄ DOBRA OPIEKA I CYFROWE NARZĘDZIA Do ponad 160 serwisów należących do Premio dołączyło ostatnio oficjalnie warszawskie Car-City. O powody przystąpienia do sieci zapytaliśmy Mateusza Barańskiego, właściciela warsztatu zlokalizowanego w Alejach Jerozolimskich. Premio Car-City to warsztat oponiarsko-mechaniczny z niemal 30-osobową załogą obsługującą klientów w dwóch pobliskich sobie punktach – w serwisie przy Alejach Jerozolimskich 152 oraz na 5 stanowiskach w parkingu podziemnym Centrum Handlowego Reduta. Właściciele Car-City współpracowali z siecią Premio od kilkunastu lat. Teraz przyszedł czas na rebranding i oficjalne dołączenie do jej struktur. O powody, dla których warto było zacieśnić współpracę, zapytaliśmy Mateusza Barańskiego, właściciela warsztatu. Czy przed przystąpieniem do Premio robiliście Państwo rozeznanie wśród innych sieci? Mateusz Barański, właściciel warsztatu Premio: Car-City: Tak. Mieliśmy nawet kiedyś epizod bliższej współpracy z konkurencją, ale nie było to dla nas idealne rozwiązanie. Z naszej perspektywy opieka nie była tam wystarczająco dobra. Według mnie sensem włączenia się w struktury jakiejś sieci jest czerpanie z doświadczeń szerszych niż własne, transfer know-how Mateusz Barański

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=