E-Auto Service Manager 6/2025

PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2025 i zyski. Każda sieć ma swoje opłaty franczyzowe. W Premio w jej ramach dostajemy oprogramowanie, szkolenie, konsultacje z doradcami i częściowe finansowanie reklam. Dodatkową korzyścią jest kwestia obsługi flotowej. Za jej pośrednictwem przez Premio dociera do nas wielu klientów. Ile po podjęciu decyzji trwał proces przystąpienia do sieci franczyzowej Premio? Ze względu na fakt, że nasz serwis cały czas działa, konieczne zmiany musieliśmy wprowadzać po zakończeniu dnia pracy albo w wolne dni. W efekcie trwało to u nas dość długo – jakieś półtora roku. Myślę, że gdyby nie ograniczenia logistyczne i czasowe, dałoby się cały proces przeprowadzić kilkukrotnie krócej. Co po oficjalnym dołączeniu Car-City do Premio się zmieni, a co zostanie „po staremu”? Na pewno zostają z nami ci sami ludzie. Jeśli chodzi o zmiany – ważnym elementem rebrandingu było uporządkowanie wystroju i kwestii wizualnych. Udostępniliśmy klientom ładną i wygodną poczekalnię. Spodziewamy się, że jeszcze bardziej uda się poprawić jakość obsługi – choćby dzięki zapewnianym przez Premio regularnym szkoleniom i poszerzaniu w ich efekcie wiedzy i umiejętności pracowników. Jak widzicie swoją przyszłość jako Premio Car-City? Jakie niedostępne dotąd możliwości otwiera współpraca z partnerem takim jak Premio? Bez Premio nie byłaby możliwa cyfryzacja na tak dużą skalę. Niedługo wprowadzimy w naszym serwisie tablety z kartami kontrolnymi. Zamierzamy uprościć również obróbkę zleceń oraz nadal ulepszać kwestie związane zarządzeniem magazynem opon. Dzięki systemowi GRIPS łatwo tworzy się depozyty i przypisuje do nich konkretne lokalizacje w obiekcie – będziemy więc w stanie coraz sprawniej szykować się na wizyty klientów. Czy w Państwa ocenie przystępowanie do sieci franczyzowych to kierunek, w którym powinny podążać niezależne serwisy? Wiedzieliśmy, że tworząc serwis tutaj, gdzie jesteśmy, musimy przystąpić do jakiejś sieci, żeby pomagała nam w funkcjonowaniu. Kontrole, audyty i certyfikaty pozytywnie wpływają na utrzymanie i stałe poprawianie jakości naszych usług. Szkolenia sprawiają, że jesteśmy na bieżąco z nowościami. Klienci flotowi, w których pozyskaniu pomaga Premio, stanowią istotną część naszych zleceń. Cyfrowe narzędzia oszczędzają czas i pozwalają pracować bardziej efektywnie. Chwalimy sobie tę współpracę. Dobrze jest podążać przetartą ścieżką.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=