PULS BRANŻY 24 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2025 ale również znacząco poprawi doświadczenie klienta, oferując szybszą obsługę oraz większą przejrzystość procesów naprawczych i kosztów. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe umożliwiają przewidywanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych z niespotykaną dotąd skutecznością. Algorytmy AI przeanalizują historię pojazdu i dane w czasie rzeczywistym, by prognozować potencjalne usterki, co pozwoli warsztatom proaktywnie oferować usługi serwisowe. Takie podejście ogranicza czas w jakim auto jest wyłączone z eksploatacji i wzmacnia pozycję warsztatów jako zaufanego partnera, który wie jak dobrze zadbać o auto klienta. Możliwości w zakresie predykcyjnego podejścia do serwisowania wpisują się również w wartości marki Mobil, która stawia na trwałość i niezawodność – zarówno w przemyśle, jak i motoryzacji. Przykładowo, analiza olejów Mobil Lubricant Analysis wykorzystuje uczenie maszynowe, aby przekształcić klasyczną analizę oleju w potężne narzędzie do prowadzenia konserwacji predykcyjnej. Dzięki analizie ogromnych zbiorów danych z próbek oleju, algorytmy wykrywają wzorce związane ze zużyciem sprzętu, zanieczyszczeniami i stanem środka smarnego. Pozwala to przewidywać potencjalne awarie, planować serwis z wyprzedzeniem i unikać kosztownych przestojów, usprawniając jednocześnie cały proces obsługi.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=