38 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2025 PONAD JEDNA TRZECIA KIEROWCÓW W POLSCE CHCE ZOSTAWIAĆ I ODBIERAĆ AUTA Z SERWISU POZA GODZINAMI PRACY Badanie opinii publicznej zlecone przez Tjekvik* wykazało, że znaczna część klientów oczekuje większej elastyczności podczas przyjmowania swoich pojazdów do autoryzowanego serwisu, szczególnie poza standardowymi godzinami otwarcia salonu. W ankiecie 38% wyraziło chęć pozostawienia lub odebrania kluczy poza normalnymi godzinami otwarcia firmy, np. przed 8:30, po 17:30 lub w WARSZTAT • 38% polskich kierowców chciałoby mieć możliwość zostawienia lub odebrania samochodu poza godzinami pracy, a 32% oczekuje opcji zdalnego zgłoszenia pojazdu do serwisu z wyprzedzeniem. • Co trzeci klient odczuwa presję podczas rozmowy z doradcą po długim oczekiwaniu w serwisie, a 29% preferuje przekazanie informacji o usterkach zdalnie. • 41% ankietowanych twierdzi, że elastyczne formy przyjęcia pojazdu do serwisu skróciłyby czas oczekiwania – a największe zainteresowanie nowymi rozwiązaniami wykazują osoby w wieku 25–34 lata (47%). weekendy, podczas gdy 32% chciałoby mieć możliwość zdalnego przyjęcia do serwisu, z wyprzedzeniem w dogodnym dla nich czasie. Z kolei 29% respondentów wolałoby przekazywać informacje o wszelkich problemach ze swoimi pojazdami w komunikacji online i z wyprzedzeniem, zamiast wyjaśniać je osobiście, a 29% chciałoby, aby istniał sposób, w jaki mogliby zostawić lub odebrać kluczyki w godzinach
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=