39 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2025 WARSZTAT otwarcia dealera bez konieczności rozmowy z doradcą serwisowym. Długie oczekiwanie może stanowić wyzwanie dla wielu autoryzowanych serwisów, szczególnie w godzinach szczytu wczesnym rankiem i późnym popołudniem, kiedy wielu klientów przyjeżdża, aby zostawić lub odebrać swoje pojazdy. W obliczu takich kolejek 37% ankietowanych chciałoby mieć dodatkowe opcje przeglądania i podpisywania dokumentów, aby uniknąć pośpiechu, a 33% chciałoby czuć mniejszą presję podczas omawiania spotkania z doradcą serwisowym. Cyfrowe rozwiązania samoobsługowe Tjekvik pomagają złagodzić presję spowodowaną długim oczekiwaniem, umożliwiając klientom oddanie i odbiór pojazdów w dogodnym dla nich czasie. Rozwiązania te nie tylko zmniejszają kolejki i poprawiają jakość obsługi klienta, ale tak-
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=