40 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2025 WARSZTAT O Tjekvik: Tjekvik dostarcza inteligentną technologię samoobsługową dla branży motoryzacyjnej, która znacznie usprawnia proces pozostawienia i odbioru pojazdu oraz poprawia jakość obsługi klientów. Tjekvik pozwala klientom uniknąć kolejek i w wygodny i komfortowy sposób pozwala na dokonanie odprawy do wizyty serwisowej i pozostawienia kluczyków. Dzięki Tjekvik pracownicy serwisu mogą skupić się na ważniejszych zadaniach, a dealerzy zwiększyć przychody dzięki możliwości oferowania klientom spersonalizowanych ofert i pytań w procesie cyfrowym. Obecne technologie Tjekvik stają się standardem w autoryzowanych sieciach dealerskich w Europie, są dostępne w 34 krajach w 30 językach. Więcej na www.tjekvik.com że pomagają odciążyć pracowników obsługi posprzedażnej, umożliwiając zapewnienie lepszej obsługi tym klientom, którzy wymagają dodatkowego wsparcia. Badanie wykazało, że 41% klientów uważa, że zaoferowanie tego rodzaju alternatywnej opcji zdalnej obsługi pomogłoby skrócić czas oczekiwania. Za takim rozwiązaniem najbardziej opowiedziały się osoby w wieku od 25 do 34 lat, z czym zgodziła się prawie połowa (47%). Christian Mark, dyrektor generalny i współzałożyciel Tjekvik, powiedział: "Oczywiste jest, że brak różnych opcji obsługi pozostaje punktem spornym dla wielu klientów serwisów i może potencjalnie wpłynąć na wskaźniki zadowolenia i retencji. Zapewnienie elastyczności rozwiązań samoobsługowych oznacza, że dealerzy mogą lepiej dostosować się do rosnącej liczby osób, które chcą oddać lub odebrać swoje pojazdy wcześnie rano, późnym wieczorem lub w weekendy". Tjekvik dodatkowo uzupełnia technologię samoobsługi, oferując oprócz kiosku wewnętrznego całkowicie bezpieczne, całoroczne przyjęcia i wydania pojazdów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez kiosk zewnętrzny. Zaprojektowany z myślą o zwiększeniu elastyczności operacyjnej, terminal samoobsługowy umożliwia dealerom obsługę przyjmowania i odbioru całkowicie poza recepcją serwisu – w tym w miejscach takich jak lotniska, dworce kolejowe i centra handlowe. Ta funkcjonalność nie tylko zwiększa wygodę klientów, ale także stwarza możliwości uzyskania dodatkowych przychodów. Więcej o cyfrowych rozwiązaniach samoobsługowych Tjekvik na stronie: https://www.tjekvik.com/pl *Badanie przeprowadzone przez OnePoll na grupie 1000 polskich kierowców, korzystających z autoryzowanych serwisów dealerskich.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=