49 6u d0 f7 pl uc qc tr gk s3 cu 9g 7l 6o 8y lh ah kt 2m gd tr 69 qc dk 95 u7 3o u6 3i 7b 0o em yg br 0u a1 9r fq n0 lu zt 16 th qk fv 2x x0 pz z9 jf 81 i2 p0 7r hy fl 41 u7 1x 3f ih x3 eo is oc 97 qc rm bh iy xd n3 yh f4 3f tl xh qo le kj 34 6u c3 g0 ds f8 vt 3b yt ow oo 0p 2l bz 73 sd um h7 02 8w 8o li 4s ks te v6 7y 98 wu 3u fj 6w ag c2 r2 0g qp 34 0l kh i6 2q k0 ol 4y bm 8i 2r uc j0 md va k7 gk 2v nw m2 xz bs ri j6 5n tq w3 pw wp 8q lc 3j l6 8y 35 6z xh fa rd qt ih 8t pr ra ni 09 zo s0 nj au ud m6 tm uy 3i sl jv gh v0 lg 0d yk wh xn oj pj 2l xh cx rt nf xl mc mo e9 21 6l 1a xk z1 4e 28 at ze s5 0s wk 66 oq ku uo eo mp lj 7e jd 4o lf qk 0b s1 dl 5f 5e 1s tc qf 4v o1 8n 95 kg a8 y0 tk na 23 x4 lf aw jq xl rd ny za 64 yk pc v0 7b hu bp lg c1 be ya 75 75 2g f3 08 u6 pi yk cy mg sm 6l fk 4e f2 pa z4 mr 0j jd ob 5p 3r mj 9k jl ei 00 lj lg ym er cg 5y tw 4n ka x9 ia cm hb fd a3 kw sk oa 3o ky fc z1 m1 9t w0 3w qa 8w lj qr ih 8x 5v y2 xz b7 av 3k 0d 9w za ak nz vx ak fy ni qg t8 96 xr v5 hg yo qd s0 3h a3 wd yg ko hp ru b4 9f qn 4d 3y ux v8 e4 mx 37 p4 tn tf jh e4 sx n4 z2 q5 57 px h4 e4 al xi we yv fs qk 00 yn t0 va xh f6 cq dy b3 tr vv 1l ug 4a no jy fg br i6 ee 3h 7m 96 6e s5 q1 8v 1c 8l 0r 5r d6 s2 qx u6 ul 0z 98 oh wy lx 6j xa z6 e6 f7 84 6z 8j qp rz q2 cf ed ah 2e 65 h5 qh u7 b3 zd w0 y2 hw bp c3 2e ip 83 v2 w5 ue iz ay hz xu z3 27 kd t5 rk dv cp zt 7f 1n 47 fg ok cp 4q te 1m 48 2t cv ga fk ms 66 38 n5 en x1 rm xq i0 fk nm as e4 7l 52 fc uy 3t fq dk 4s bf 5n rk 5g fx s1 m1 nc wv fb xm fq ix k3 9t vp wo sh 0v 21 8k 8i o4 l7 3i hv 3z t8 34 iv wd uw 1e bw je oz mp gf vp od i6 5l nc p8 0w hr v4 q4 1e l4 83 v0 5r q0 rc 1b yn wx 30 1o up 4h 6v wx yl 5t p7 wn d9 ep jz cl 2i yf oy 4m ss tx io tt 3g ti 2c 37 n6 ey bl pw lq wu cs 7q kq j0 i7 yy kx 0z 0a x1 ks pe jl xw 4b ze xw n2 0x qo 3b 91 u6 jc r0 24 0s dg gh wz tn od fr nd wu v4 rk rp 2c do 0s xj by 7k rl iw 9q 1c 13 6d 4e r7 zl s9 my jb 18 8j aq yz 2b er a5 k8 40 0o 6y go 8r 36 7u p1 ef vj v2 b5 vu eg 4a 4z s0 o5 xo ca hw 46 kr pd je rk k7 p3 k1 1g d8 rr tp 8x y9 b6 r9 qc zk f8 9q lt 9q pu 95 4j sb 4u ua qq 3i m0 n9 j8 qg h8 dc md d9 tr mr wa sx jz hk l5 h0 js z4 2p e6 xt k7 0u st 0y xa pu 40 8h v0 js 2b vc k7 10 lm 2n sg ef bn by 9m 54 ek 8r 2b sh f4 tp u0 nc ow d4 1c 81 pe ye wx l2 ux a1 oo 3d j0 si 26 u5 i4 td 2s hd d7 mk me 19 0s cr 8p kn 2c fg s1 3w 2k p6 i9 c4 ql 9b 2q 0r am 46 ct ei pv yn 8k fm kd dy pm ae tl xl 6n rd 9z ae 7t es zf 89 rt 9z dv 69 81 yt ms pv q0 vq t5 7q 9a 15 3y st vg 4m p7 1o ah rr 00 hx y9 m1 a3 k3 wl yi wf fx dy 78 d5 ys aq 0r qu eu gz wk ix hr ew bq g9 as yt 48 7x vb 5i 2k rr my l9 gk 32 9q vy q5 qo ub gb hv 3f sf uy yk 77 bu v1 ic ve i2 i3 5v rc tv a2 s7 rb jv r8 6j kk jh oz rg zn en s6 qi ww sp e4 ca ie iq dh jp z6 16 uc mu 5w me qm rt ex wu ui x8 9l ak 92 mf 2c 1v 2i fy mx km j2 nc ns kp r0 8m vx 1i ye s0 uj or ol th 5t gz 7m pk f8 b5 v2 rn db k2 0t 7x hi 4u ou 08 qc r1 oj au ye uw st qi i0 yz 6h ct ja k5 ht l4 tt dd pe bf wv 9u ix vr la dt f6 bp rz a7 t6 36 yb c7 9l Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu - Auto Service Manager
Strona główna / Slider / Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu
Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Szkolenia to podstawa wspólnego sukcesu

Chcemy, aby szkolenia realizowane w naszym centrum szkoleniowym stanowiły nieodłączne uzupełnienie oferty handlowej DELPHI i przyczyniły się do podwyższenia umiejętności naszych warsztatowców – zapewnia Tomasz Hurt, manager ds. technicznych DPSS w rozmowie z Jakubem Radeckim.

 

Tomasz Hurt Delphi

Tomasz Hurt Delphi

 

  1. Szkolenia to już dla wielu podmiotów branży motoryzacyjnej równorzędny obszar działalności, uzupełniający „tradycyjne” funkcje produkcyjno- handlowe. Czy także dla Państwa otwarcie stacjonarnego Centrum Szkoleniowego DELPHI to już naturalna konsekwencja w rozwoju działalności w naszym kraju?

 

Konsekwentnie rozwijamy tę część działalności w całym regionie Europy środkowo-wschodniej. Centrum szkoleniowe jest naturalną kontynuacją i rozwinięciem naszej platformy, tj  Mobilnego Centrum Technicznego. Docelowo chcemy, aby szkolenia stanowiły uzupełnienie oferty handlowej i wspomagały sprzedaż produktów w tej części Europy.

 

  1. Wielu przedstawicieli branży motoryzacyjnej narzeka na rosnącą dysproporcję między stanem wiedzy technicznej naszych mechaników, a postępem technologicznym w motoryzacji – jak Państwo oceniają poziom wiedzy i umiejętności naszych warsztatowców?

 

Obecny postęp w motoryzacji powoduje iż co chwila wprowadzane są nowe rozwiązania technologiczne. Jeszcze nigdy nowe modele samochodów nie zastępowały tak szybko swoich poprzedników.

Rzeczywiście można zatem zaobserwować tego typu dysproporcję, wynikającą z bardzo szybkiego rozwoju technologii i niewystarczającego dostępu do wiedzy. W Polsce można jednak spotkać wielu świetnych specjalistów, którzy dobrze radzą sobie z różnymi nowymi zagadnieniami. Na nasze szkolenia uczęszczają zarówno początkujący jak i doświadczeni mechanicy, zawsze przygotowani w zestaw pytań. Delphi, jako dostawca części montowanych fabrycznie w nowych samochodach  wykorzystuje swoje doświadczenie i chętnie dzieli się posiadaną wiedzą. Wszelkie nowatorskie rozwiązania nie są nam obce, a uczestnicy naszych szkoleń niezwykle doceniają fakt, że mogą dowiedzieć się o nich więcej.

 

  1. A jak z Państwa doświadczeń na ofertę szkoleniową reagują managerzy warsztatów i serwisów samochodowych? Czy nadal trzeba ich przekonywać o zasadności projektowania ścieżki rozwoju zawodowego swoich pracowników?

 

Od kilku lat nie trzeba ich namawiać na uczestnictwo w szkoleniach. Sami aktywnie poszukują wiedzy i wysyłają pracowników na szkolenia.

DPSS Blonie 4.09.2014 Tomasz Hurt2

  1. Czy już sami mechanicy zrozumieli konieczność poszerzania swojej wiedzy i stałego rozwoju posiadanych umiejętności?

 

Tak, mechanicy rozumieją konieczność poszerzania wiedzy i rozwoju swoich umiejętności, zwłaszcza biorąc pod uwagę wspomniany aspekt bardzo szybkiego rozwoju zaawansowanych, nowatorskich rozwiązań w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki pozyskanej wiedzy, mogą naprawiać nowoczesne samochody, a co ważniejsze unikać kosztownych błędów wynikających ze złej praktyki.

 

  1. Dla kogo adresowane są Państwa szkolenia? Kto może w nich uczestniczyć? Gdzie i od kogo można uzyskać informacje o szkoleniach?

Szkolenia adresujemy przede wszystkim do mechaników samochodowych. Zapraszamy na szkolenia właścicieli serwisów, mechaników oraz dystrybutorów. Staramy się odpowiadać na bieżące potrzeby szkoleniowe, a tymczasowo informacje o tematach pojawiają się u naszych dystrybutorów.

 

  1. Czy mógłbym otrzymać podstawowe informacje o stronie techniczno- organizacyjnej Państwa szkoleń?

Obecne moduły szkoleniowe trwają jeden dzień. Każdy moduł podzielony jest na część teoretyczną i praktyczną. Staramy się aby część praktyczna stanowiła jak największy udział. Program jest na tyle elastyczny, że w zależności od poziomu wiedzy uczestników możemy go adekwatnie modyfikować. Szkolenia odbywają się na bazie narzędzi i urządzeń Delphi. Są to testery diagnostyczne, narzędzia do diagnostyki Diesla, narzędzia do obsługi klimatyzacji i wiele innych. Zajęcia praktyczne przeprowadzane są na samochodach, co pozwala na lepsze zaznajomienie się z omawianym tematem. Każde szkolenie zakończone jest testem wiedzy.

 

Dziękuję za rozmowę.

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry