e-Auto Service Manager 7/2022

PULS BRANŻY 10 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2022 PREMIO LAUREATEM PRESTIŻOWEJ NAGRODY FLEET DERBY 2022 „Funkcjonujemy w wysoce konkurencyjnym środowisku, gdzie liczy się wysoka jakość usług serwisowych, ale też innowacyjność rozwiązań. Ta statuetka to dla nas ogromne wyróżnienie, potwierdzające jak dużym zaufaniem darzą naszą sieć klienci flotowi. Cieszymy się, że wysiłek naszych Partnerów Premio został zauważony i doceniony. Dziękujemy za każdy oddany na nas głos” – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Detalicznej Premio na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę. „Obecne czasy wymagają od nas wszystkich większej kreatywności, przewidywania ewolucji potrzeb naCelem Plebiscytu Fleet Derby 2022 jest prezentacja produktów i usług flotowych dostępnych na polskim rynku, promocja dostawców rynkowych, jak i najlepszych rozwiązań do firm. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni w internetowym głosowaniu, które trwało do 13 czerwca. Głosować mogli m.in. fleet managerowie, osoby odpowiedzialne za zakup pojazdów do firm, dyrektorzy oraz przedstawiciele sektora MŚP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw), którzy wybierali swoich faworytów w 49 podkategoriach przypisanych tematycznie do 8 głównych kategorii. Sieć Premio okazała się bezkonkurencyjna w kategorii „Serwis ogumienia”. Sieć Premio ma na swoim koncie już 6 statuetek Fleet Derby, zdobytych w poprzednich latach. SIEĆ PREMIO PO RAZ KOLEJNY ZOSTAŁA NAGRODZONA W PRESTIŻOWYM PLEBISCYCIE FLEET DERBY 2022. MARKA ZAJĘŁA I MIEJSCE W GŁOSOWANIU NA NAJLEPSZY „SERWIS OGUMIENIA”. szych Klientów oraz jeszcze bardziej elastycznego podejścia. O wiele większe znaczenie ma też dobra komunikacja między siecią serwisów a fleet managerami. Bez wzajemnego zrozumienia, indywidualnego podejścia i zaufania trudno o sukces. W sieci Premio wszystkie te czynniki funkcjonują bardzo dobrze, czego najlepszym potwierdzeniem jest właśnie ta nagroda.” – dodał Michał Tarnawski, Fleet Backoffice Team Leader Poland w Goodyear Polska. „Szczególne podziękowania kieruję do wszystkich serwisantów Premio, bo to dzięki ich profesjonalnej pracy i zaangażowaniu możemy po raz kolejny cieszyć się tym wyróżnieniem.”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=