e-Auto Service Manager 8/2022

PULS BRANŻY 10 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2022 cje będą udostępniane na bieżąco. Pierwsza faza działania systemu Goodyear SightLine obejmuje wykrywanie nieszczelności, monitorowanie opon zaparkowanych pojazdów i ciśnienia w oponach. Przewidywane przyszłe elementy będą obejmować lokalizację samochodu, zmniejszanie zużycia paliwa dzięki optymalnemu monitorowaniu ciśnienia w oponach, szacowanie obciążenia opon, przebieg, tarcie opon o nawierzchnię, identyfikację opon i monitorowanie zużycia bieżnika. Patrząc w przyszłość, system Goodyear SightLine może być zintegrowany z systemami producentów samochodów [3], dzięki czemu ważne funkcje bezpieczeństwa będą mogły być przekazywane do układów sterowania pojazdu. Przydatnymi funkcjami będą ostrzeżenia przed aquaplaningiem i ogólne monitorowanie stanu opon, które pojawią się na dalszym etapie. Efektywność kosztowa i operacyjna „Jeśli chodzi o doświadczenia klientów,Goodyeardążydotego,abycały proces posiadania, serwisowania i prowadzenia samochodu był sprawniejszy i łatwiejszy” – mówi Causeret Josten. „Na przykład, po otrzymaniu powiadomienia o zużyciu opon w ciągu najbliższych 500 km, aplikacja będzie umawiać spotkanie z preferowanym dealerem opon. Oznacza to, że w dniu, w którym pojazd przyjedzie do warsztatu, opony będą na niego czekać – operator lub kierowca nie musi o niczym myśleć, ani nic robić.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=