e-Auto Service Manager 8/2022

PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2022 zrozumieniu dynamiki opony mogą pomóc w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów zanim jeszcze te wystąpią. „Ideą systemu Goodyear SightLine jest demokratyzacja informacji o oponach” – mówi Sosia Causeret Josten, specjalistka ds. nowych przedsięwzięć w systemie Goodyear SightLine. „Inteligencja w dziedzinie opon nie jest niczym nowym. Jest powszechnie stosowana w specjalistycznych aplikacjach, ale nadszedł czas, aby stała się szerzej dostępna dla wszystkich kierowców i pojazdów.” Chociaż SightLine jest koncepcją całościową, pierwszym sektorem, na którym się koncentruje, są floty samochodówdostawczych [2]wsektorze budowlanym, usług terenowych i dostaw na odcinku tzw. ostatniej mili. „W tym pierwszym zastosowaniu SightLine oferuje kilka opcji, od kompletnego rozwiązania obejmującego czujniki opon i klucz sprzętowy podłączany do portu OBD pojazdu, po pełną integrację z istniejącymi systemami telematycznymi, z których wszystkie mogą przesyłać dane w czasie rzeczywistym do chmury SightLine, gdzie są one przetwarzane przez inteligentny algorytm” – wyjaśnia Causeret Josten. „Dzięki tej łączności operatorzy flot i kierowcy mają wgląd w informacje umożliwiające bardziej efektywne zarządzanie flotą poprzez zapobieganie przestojom związanym z oponami przy jednoczesnym obniżeniu kosztów awarii” – mówi Causeret Josten. „Jedną z korzyści jest możliwość dostosowania działań floty i obniżenie ryzyka zakłóceń operacyjnych, na przykład dzięki stałemu monitorowaniu i szybszym reakcjom”. Ponieważ jest to produkt cyfrowy, nowe funk-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=