E-Auto Service Manager 1/2023

37 e-AUTO SERVICE MANAGER 01 - 2023 lub nadmierną ilość czynnika chłodniczego. Kolejną przyczyną usterki może być także zbyt duża ilość oleju w sprężarce. 5. Zbyt duże tarcie wewnętrznych części sprężarki może być spowodowane przez użycie niewłaściwego rodzaju oleju, zbyt dużą ilość lub niewłaściwy rodzaj barwnika UV, niewystarczającą ilość oleju i czynnika chłodniczego lub niewystarczające przepłukanie układu klimatyzacji po wymianie sprężarki. 6. Blokada próżniowa może być spowodowana przez uruchomienie silnika, gdy obieg chłodniczy był pusty. Z powodu podciśnienia w układzie klimatyzacji, tarcza wychylna kompresora zostaje maksymalnie wysunięta. W takiej sytuacji po uruchomieniu silnika tłoki uderzą w przednią część płyty i spowodują blokadę sprężarki. Asortyment i dostępność na rynku wtórnym Program sprężarek klimatyzacji DENSO jakości OE zapewnia warsztatom z niezależnego rynku wtórnego szeroki zakres opcji wymiany dla zdecydowanej większości europejskiego parku pojazdów. Kompresory klimatyzacji DENSO są szeroko dostępne u naszych dystrybutorów w całej Europie. Wszystkie nowe sprężarki DENSO są fabrycznie napełnione odpowiednim rodzajem oleju. Przed montażem części zamiennej należy zapoznać się z „Instrukcją montażu sprężarki klimatyzacji DENSO”, którą można pobrać tutaj. Więcej informacji o sprężarkach klimatyzacji DENSO Aftermarket można znaleźć tutaj. WARSZTAT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=