E-Auto Service Manager 1/2024

40 e-AUTO SERVICE MANAGER 01 - 2024 NOWOŚCI PROFIAUTO CHCE ZAOSZCZĘDZIĆ MECHANIKOM CZAS ZAMAWIANIA CZĘŚCI – DEBIUT NOWEGO KATALOGU ONLINE Sieć ProfiAuto – twórca pierwszego katalogu online w polskiej branży aftermarket – uruchomiła w grudniu br. nową wersję swojego flagowego narzędzia do zamawiania części i akcesoriów motoryzacyjnych w sieci. Nowy katalog ProfiAuto ma w niektórych przypadkach skrócić czas zamawiania produktów nawet o 90 procent. Aktualna wersja ma też umożliwić dużo łatwiejsze i bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz grupowanie wyników zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Jak wskazują przedstawiciele ProfiAuto, prace nad nowym narzędziem trwały niemal dwa lata i były prowadzone w ścisłej współpracy z warsztatami, sklepami i hurtowniami motoryzacyjnymi. Tym, czym będzie on odróżniał się od dotychczasowej wersji oraz narzędzi konkurencji, ma być przede wszystkim intuicyjność narzędzia i szybkość zamawiania artykułów. Katalog ma skrócić czas wyszukania i doboru części w niektórych przypadkach aż o 90 procent w stosunku do poprzedniej wersji. Pozwoli to mechanikom przeznaczyć więcej czasu na prowadzenie warsztatu, a sprzedawcom w sklepach motoryzacyjnych przyspieszyć obsługę klientów. Wśród kluczowych funkcjonalności katalogu specjaliści ProfiAuto wskazują m.in.: • szybką i intuicyjną wyszukiwarkę części samochodowych oraz asortymentu uniwersalnego, umożliwiającą grupowanie, sortowanie oraz filtrowanie po parametrach, • nowy mechanizm w wyszukiwarce pojazdów po numerze VIN, umożliwiający zawężanie wyników wyszukiwania do wielu wyznaczonych numerów OE, • funkcjonalny i przejrzysty interfejs, dzięki czemu katalog staje się narzędziem prostym i czytelnym w obsłudze.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=