E-Auto Service Manager 1/2024

43 e-AUTO SERVICE MANAGER 01 - 2024 szek, Manager Technical Support Aftermarket Eastern Europe w Niterra EMEA GmbH. Niterra nieustannie rozwija swoją ofertę czujników tlenu, aby zapewnić klientom najwyższy poziom wydajności i zagwarantować, że silniki będą czystsze i bardziej wydajne pod względem zużycia paliwa. Nowe części są świadectwem reputacji firmy i jej wyjątkowego zaangażowania w jakość, technologię oraz badania i rozwój. Oznacza to, że firma Nittera oferuje swoim klientom jeszcze szersze możliwości usług, zwiększając swój i tak już imponujący zasięg na całym świecie. Nowe dane dotyczące nowych czujników tlenu są już dostępne w aplikacji TecDoc. NOWOŚCI dów, w tym popularnych crossover’ów Qashqai i RAV 4 Nissana i Toyoty, większego SUV-a XC60 Volvo i większego terenowego Land Cruisera Toyoty. Są one odpowiednie zarówno dla pojazdów z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi, jak i hybrydowymi. Nowe czujniki tlenu odpowiadają aż 267 oznaczeniom OE i pasują do162 modeli pojazdów. Dzięki temu marka NTK Vehicle Electronics pokrywa jeden z największych zakresów na rynku IAM. Produkty z nowymi oznaczeniami znajdą zastosowanie w około 15 milionach pojazdów w regionie EMEA i zwiększą pokrycie rynku przez markę NTK Vehicle Electronics o ponad 2%. „Z ogromną satysfakcją informujemy o rozszerzeniu naszej oferty aż o 35 innowacyjnych czujników tlenu. Ten krok podkreśla nasze silne zaangażowanie w ciągły rozwój asortymentu dla naszych cenionych partnerów handlowych na rynku wtórnym. Naszym priorytetem jest dostarczanie im wszechstronnych i aktualnych rozwiązań, zwłaszcza w kontekście kluczowych komponentów samochodowych. Nowa oferta nie tylko zwiększa portfolio, lecz również umacnia pozytywny wizerunek dotyczący wartości naszych produktów. Jest to nie tylko kwestia zadowolenia klienta, ale również budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Dzięki takim innowacjom umacniamy naszą pozycję na rynku, oferując kompleksowe i konkurencyjne rozwiązania dla naszych partnerów.” – mówi Dawid PauDawid Pauszek, Manager Technical Support Aftermarket Eastern Europe w Niterra EMEA GmbH

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=