e-Auto Service MAnager 2/2022

31 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2022 AUTO LAKIERNIA autoryzacji, różnych obliczach obecnych problemów z czasem dostaw części zamiennych oraz perspektywach na przyszłość. Jaki jest główny obszar działalności warsztatu? Zajmujemy się blacharstwem i lakiernictwem samochodów osobowych, autobusów i ciężarówek. Co najbardziej przeszkadza w codziennej pracy warsztatu? Obecnie są duże trudności z dostępem do niektórych części zamiennych. Zdarzyło się nam, że na element musieliśmy czekać 3 miesiące. Zbyt rozbudowana biurokracja, ciągle zmieniające się przepisy i zawiłe procedury związane np. z Bazą Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami przysparzają nam dodatkowej pracy. Wypełnianie wielu dokumentów ogranicza i zabiera nam czas, który moglibyśmy przeznaczyć na pracę. W zaistniałej sytuacji jestem zmuszony zatrudnić kolejną osobę i jest to dla nas dodatkowy koszt. W jaki sposób funkcjonowanie Państwa warsztatu zmieniło się w czasie pandemii? Na początku kryzys związany z sytuacją epidemiologiczną był dla nas odczuwalny, mieliśmy mniej pracy. Od jakiegoś czasu sytuacja się unormowała i obecnie nie narzekamy na jej brak. Wdrożyliśmy wszystkie wynikające z epidemii procedury, jak

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=