e-Auto Service MAnager 2/2022

32 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2022 AUTO LAKIERNIA pomiar temperatury i dezynfekcja rąk pracowników przed wejściem do zakładu, prowadzenie rozmów z klientami w maskach itd. Jak z Pańskiej perspektywy wygląda dziś sytuacja na rynku i jakie widzi Pan w niej szanse dla warsztatów takich jak Wasz? Sytuacja warsztatów samochodowych jest trudna, ze względu na problem z wydzierżawieniem hal pod tego typu usługi. Brak ludzi do pracy, rosnące koszty utrzymania zarówno warsztatu, jak i pracowników przyczynia się do zmniejszania się liczby niezależnych warsztatów. Małe, niezależne warsztaty są wypierane z rynku przez duże autoryzowane sieci serwisowe. Jednocześnie obserwujemy wzrost zainteresowania naprawami w takich warsztatach, których zaletą jest indywidualne podejścia do klienta. Skoro o AS-ach mowa, dlaczego nie zdecydowaliście się na dołączenie do dużej sieci? Z mojej perspektywy procedury przewidziane w dużych sieciach serwisowych są nastawione na eliminowanie małych, niezależnych warsztatów, które w jakiś sposób są dla nich konkurencją. Jednym ze sposobów przetrwania na rynku motoryzacyjnym jest znalezienie niszy,

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=