e-Auto Service Manager 4/2022

PULS BRANŻY 7 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2022 mowania niezwłocznie. Wiem, że są przepisy, które nakazują producentom udostępnianie tego rodzaju danych, ale z ich wykonywaniem bywa różnie. Rozumiemy oczywiście, że producentom zależy na umacnianiu uprzywilejowanej pozycji autoryzowanego serwisu. Programy uniwersalne – obsługujące różne marki – nie dostają wszystkich niezbędnych informacji. Chciałbym doczekać czasów, w których przepisy skutecznie egzekwowałyby konieczność przekazywania danych technicznych przez producentów zewnętrznym partnerom. Z jednej strony wiem, że to naiwne, z drugiej – pracowałoby się nam wtedy łatwiej. Dlaczego w takim razie nie zdecydowali się Państwo przystąpić do sieci partnerskiej jednej z marek? Próbowaliśmy kiedyś wejść w sieć dilerską, ale okazało się to dla nas niemożliwe. Zadecydowały wysokie wymagania względem warunków lokalowych. Nasz warsztat okazał się za mały, żeby je się kwalifikować. Co ciekawe, wydaje mi się, że wymoNajważniejszer informacje • Głowny obszar działalności: Mechanika, elektromechanika, instalacje LPG • Szef: Jacek Szlaga Obsługiwane marki instalacji LPG: • BRC, KME, Stag, AG Główne marki sprzętu: • Baza parametrów technicznych: Autodata, HGS Data • Tester: Brain Bee • Linia diagnostyczna: BOSH • Geometria: Precyzja Bydgoszcz

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=