E-Auto Service Manager 7/2023

PULS BRANŻY 11 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2023 wyższe wymagania jakościowe oraz wpłyną na efektywność i rentowność sieci naprawczej. To jednak tylko jeden ze sposobów, w jaki rozwijamy się na rynku i pomagamy naszym klientom pozostać w światowej czołówce. Partnerstwo leży u podstaw wszystkiego, co robimy" – dodaje Waldemar Dolny Sales Manager VR Poland. "Istniejemy dzięki naszym klientom i dla nich. Wsłuchaliśmy się w potrzeby Hyundai Motor Poland, a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które podążają za rynkowymi trendami, a także kompleksowej ofercie serwisowej możemy wesprzeć ich w ciągłym rozwoju" – podsumowuje Waldemar Dolny. „To dla nas ogromne wyróżnienie, że możemy wspólnie rozwijać Sieć Dystrybucyjną Hyundai w Polsce. To historyczny moment. Podpisana umowa podkreśla silną pozycję marek VR premium AkzoNobel w sieci naprawczej Hyundai Motor Poland. Ponadto precyzyjnie wytycza zakres naszego wsparcia i wspólnych działań w obszarach innowacyjnych cyfrowych rozwiązań, szkoleń w zakresie wsparcia technicznego oraz usług biznesowych”- dodaje Jacek Chrząszcz, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów VR Premium Centralna Europa. „Wierzę, że nasza współpraca będzie owocna i korzystna dla obydwu stron” – podsumowuje Jacek Chrząszcz. AkzoNobel Vehicle Refinishes od wielu lat dostarcza produkty i usługi, które spełniają oczekiwania profesjonalnych warsztatów blacharsko -lakierniczych. W swoich działaniach firma AkzoNobel koncentruje się na wspomaganiu rozwoju działalności jej klientów, łącząc doświadczenie oraz innowacyjność oferty i narzędzi, buduje wartości biznesowe i przewagę konkurencyjną na rynku. Dowiedz się więcej: www.sikkensvr.com i www.lesonal.com

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=