E-Auto Service Manager 9/2022

PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2022 wanie i zwiększyć możliwości urządzenia. Ale mega macs X jest nie tylko niesamowicie elastyczny pod względem oprogramowania. Wolność wyboru przyświecała Hella Gutmann w trakcie całego procesu tworzenia nowego urządzenia, również sam hardware oferuje maksymalną swobodę użytkownikowi. Cała logika mega macs X została skoncentrowana w kompaktowej, nowoczesnej obudowie, za to ekran, który jest dość delikatny stał się osobną niezależną jednostką, którą warsztat może wybrać według własnego upodobania. Przemyślana koncepcja urządzenia mega macs X zakłada całkowitą niezależność modułu hardware z kompletnym oprogramowaniem od dowolnego urządzenia sterującego niezależnie z jakim systemem wpółpracuje. mega macs X jest nie tylko modułem komunikacji z samochodem, ale kompletnym zaawansowanym komputerem diagnostycznym z procesorem i oprogramowaniem do połączenia, z którym wystarcza dowolna przeglądarka internetowa. Oznacza to, że mega macs X może współpracować z dowolnym urządzeniem typu laptop, tablet czy smartphone wyposażonym w WiFi i dowolny system operacyjny. Dodatkową swobodę użytkowania daje indukcyjna podstawka ładująca. Zintegrowane protokoły diagnostyczne – w tym CAN FD i DoIP dla nowych modeli Skody, VW i Volvo, wbudowany Cyber Security Management oraz automatyczne sprawdzanie przebiegu uzupełniają szeroką gamę opcji diagnostycznych znanych z poprzednich generacji urządzeń mega macs. Dla bardziej wymagających użytkowników mega macs X oferuje moduł SDI wzbogacony o pakiet informacji technicznych i serwisowych oraz opcjonalny multimetr dwukanałowy do pomiarów bezpośrednich. Mistrzowie diagnostyki mogą zaś liczyć na dodatkowe wsparcie w postaci instrukcji napraw opartych na kodach błędów lub symptomach usterek, interaktywne schematy połączeń, nowe moduły oprogramowania informacyjnego ADAS & Lighting i E-Mobility zapewniające pakiet informacji o systemach ADAS oraz dodatkową wiedzę i możliwości diagnostyczne powiązane z systemami wysokonapięciowymi w samochodach hybrydowych i elektrycznych. W bliskiej przyszłości mega macs X zaoferuje również możliwość podłączenia bezprzewodowego oscyloskopu wraz z funkcją pomiarów wspieranych wysokiego napięcia. Elastyczność w wyborze modułów SDI pozwala warsztatowi na dostosowanie mega macs X do potrzeb i możliwości nie generując kosztów związanych z niewykorzystywaną częścią oprogramowania. Praktycznym dodatkiem do systemu mega macs X jest opcjonalny tablet HGS z systemem Android, wyposażony w stację dokującą i odpowiednio dobrane funkcje, który zapewnia najlepszą szybkość wyświetlania i obsługi systemu w dłuższej perspektywie. Wszystko to sprawia, że mega macs X jest wszechstronnym systemem diagnostycznym dającym maksymalną swobodę wyboru zarówno opcji diagnostycznych jak i urządzenia, na którym można prowadzić diagnozę.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=