Home / Części / UFI Filters wprowadza w Polsce cyfrowy system zamówień dla rynku aftermarket
UFI Filters wprowadza w Polsce cyfrowy system zamówień dla rynku aftermarket

UFI Filters wprowadza w Polsce cyfrowy system zamówień dla rynku aftermarket

Dla UFI Filters, wiodącego producenta filtrów i wymienników ciepła do pojazdów spalinowych, elektrycznych i hybrydowych, jedną z kluczowych wartości jest innowacyjność. Nie tylko wytycza ona kierunek badań i rozwoju najnowocześniejszych produktów, ale jest również decydującym czynnikiem w podążaniu za najnowszymi trendami na rynku. Dlatego Grupa zdecydowała się uruchomić w Polsce cyfrowy system zamówień dla dystrybutorów części zamiennych do samochodów dostawczych, lekkich pojazdów użytkowych i ciężarowych.


Dzięki nowemu systemowi dystrybutorzy UFI Filters mogą bezpośrednio zarządzać swoimi zamówieniami,
wysyłkami i fakturami, poprzez wydzieloną strefę w katalogu online UFI Filters na stronie www.ufi-aftermarket.com z praktycznym interfejsem do tego typu operacji.

Platforma e-commerce business-to-business jest zintegrowana z systemem zarządzania UFI. Umożliwia klientom sprawdzanie dostępności towarów, wybieranie produktów i umieszczanie ich w koszyku, przesyłanie plików Excel z kodami produktów oraz samodzielne wykonywanie szeregu zapytań dotyczących zamówienia, jego statusu i dokumentacji.

System uprości transakcje handlowe i przyspieszy proces dostaw. Począwszy od złożenia zamówienia,
poprzez dyspozycję w magazynie, aż po płatność i dostarczenie towarów, umożliwia on użytkownikowi
śledzenie przebiegu zamówienia online z UFI.

Oprócz obszaru e-commerce dla dystrybutorów, nowa strona główna katalogu online przeszła gruntowną
przebudowę dla wszystkich rynków. Pozwala ona m.in. na automatyczną identyfikację kraju użytkownika i
jego języka. System upraszcza obsługę i poprawia komfort korzystania z katalogu online UFI Filters, który
liczy obecnie prawie 4000 pozycji.

Izabela Stachowiak, Aftermarket Sales Manager Eastern Europe UFI Filter

To nowe rozwiązanie jest częścią szerszego procesu cyfrowej transformacji firmy. Obejmuje ona kilka działów, w tym sprzedaż, obsługę klienta, zaopatrzenie, zasoby ludzkie i marketing, co potwierdza pozycje Grupy UFI Filters jako lidera innowacji na każdym obszarze. Nowość przeznaczona przede wszystkim dla rynku wtórnego, została przetestowana na rynkach pilotażowych, a teraz zostanie wdrożona w Polsce, ze względu na znaczenie tego rynku i wysoki poziom cyfryzacji klientów. Po dalszych testach i weryfikacji, system zamówień zostanie wprowadzony również na inne europejskie rynki.

– komentuje Izabela Stachowiak, Aftermarket Sales Manager Eastern Europe UFI Filter.

Możliwość komentowania została wyłączona.