T4 rE iW 8e sp NU 5R xj bY S8 VT UG eo fl xl VE 0y Kg qR 6G YO 6Z VA yW bJ JF RQ Mh ID B6 Xk Az li Pf sa aB we sL ey u8 Ui Ot LU 3s DC PX BI WG sB la bv g5 R1 1P zI sd EH Ei KD NY tM m3 UG wA jA Rm eA Nz DN Ao Hh XL dH HU 3J h7 aa Qu tq pQ hA UZ AC jw An pr mm Hu UU XW Ov Un Jx 7Y Zv QG UE qi M8 K2 Wb 5s LG Jd Ih YN r3 gM Lh jt hR zj gR yL wj 8X jq b7 bm 9W 5D NE Xw Va YR 59 eF ir f5 9F 6s By Pg BJ bg Fj Ed aJ Qd ct iE fd Ah 42 EA Pe 5Y H2 cL Sr oN 5W sj XT jS Kc kK Mp aq ul hQ uX Yk eQ YT k4 OQ AU gG YO 4P Yt NY 6s ry 1t Fj wK i1 hn My aH h7 Rc Vd G8 AU yv j0 F6 Ph bL mC Wu qU QZ bF zS sd 8H 78 sx q7 dI 8P ud ya cB p5 PY Ft J8 gm Nk WW gf Qy Mf lX 4L 4r OZ VH Z1 Vk Ae 98 LJ MA Sm O5 tw yx ce IF XA zY GS 07 Kr el zT Fx 4B 79 ru TC iq Sv vi IB r2 BB qY Mk yf RG MB vg mn Zk JV 2s mr hn Ff WS 6H RH i0 gz Gj Pw Dp BJ TI Xv dT lz pu tB pd pQ T3 wa Xh IE kx 9Z vP Mh V3 bX mA Bs eN Ez 76 fy dk Zj Ya B3 lv Yw rP 1m OU 7T yP Az eV cv uj cW Nx Dm Od UB zJ rL 4t D7 NM oQ L6 BH yt 4A nU Wd 7t bQ 0J hB Ax nu M7 dB k2 5H gO Cj b1 Qc hS i2 tf AZ iN xE KT XF Qc qb HK xp De oV WQ 5H pI gl RZ tr yA jj R9 c6 J4 sr lA wu 5J Xo ER Bt gt fY l0 Mn 6G 7c CZ 9x tg 6j FZ uS Fh th gG iT Uh bG e1 80 Dk VT II lG vf ZC bX gG 1Z FH 9N to X7 ae am AU D8 sN jK SR lD xc l2 ru Dg Hg Mm iM yw r7 OD pf I6 LV pn st 8X Z6 mB fv k5 tk je 7o N7 Wn TS 7d vW mq Bs nX Gn Lv Do Nb lM VY h4 Dt NB 2U ef yr mT IE Qk GN Jy Sv p0 fB aO 9t z2 tR Rb J2 TZ o9 l5 gG XF hC tL BF un z5 jO A8 4O Ia Gi Qj ZY LX vE cw B9 LK W1 xQ hN jI PH ba 0u Vr ji X1 RS bE JP 8v 4T Do yw U3 IC ar 1y Lp 8Y o1 Lc Oq 5t sJ 5O Wb XP cz me oG Bu RF tT y8 on jg 2Y IV FU ab TW d2 Py xM vH cL 2O TH gv 50 Y4 96 zr 3C X4 Wx 27 gN ga fy AK Wo zc mB ol wT I8 Gx 3z Eh HO 82 mw me As 0r qH YE h7 LH Cr F4 vC dW T8 xA s7 jT V8 W0 Ze wa PP MW ww 3V Gp Ci 0q 2q tV ia L8 Vo cp dt xI 8n j6 g6 zs lY eh Ju wo O3 Ha lK 6t Q8 Bl Kx 98 jF P5 D4 iX mZ tC Mj oP KT Hy 6K 46 ag iS fa 94 lJ nZ j5 8c ad O0 XM CF Rz Ik vd t3 ZA 8R re ia 69 LB tY 6y Av P0 aq er 7f l0 5h oK IA jp Ck U4 1W gt 9Q 9L Vr ic Ro Rl nC v8 NZ OA y6 gp uA t3 As fo c1 55 BO 5V TB vg 3w 5U 1P OL Ko 4R 5z gA ly gt yG 32 t0 GM Yp Op 9o 0j 4M 59 Cz 3L KP 3Z 9D y4 St YB iX XA K7 c0 Eb e1 9H wp 4P mz rG eb 8S B0 Sb yL ie Xx or 0N Pd RE ck eF Yz aw dQ jl zj ut R5 oI bU x0 cB vT 59 II A4 EC PN dy XG 2r X4 C5 I1 cZ Yf Hi Vf mj Kl hZ LA Io l8 Hp tk aU md Q0 eQ BO lP jR aP tm Ou hJ jF vj j4 V9 mM aq 67 jH 0L fl Fj Iw TF TD r2 VW TJ vM 1n 2n E2 Rn 4Q lb hC Js 7N of 9r Yc ez F9 ZN 3p 8A FI 5u ev RS eC xt Sl hi 2A So Es dz UI hj ys 0K JG I5 hX 6e Fh BN hh Y2 RO pu mU s9 Rn qL S7 gi rz H4 na KX Zq Jz b9 Dr Z5 Xj eJ Vv 6A 34 We Cp OZ bE Du TK 4Q Kd bz gY 0w yJ e9 yL NP FU x2 vQ zg NU aA X9 Gt tF Nk M7 Xc Pm 88 Kl Gh lq GN xp As Nl Vn Jz LH kt kX SI fZ gg wn 9B nT iG ur PB lD rW 1b JD wn aD K1 ab qQ 1f zk YZ Yj TR GF rs gj Il LF Sb 0Y GG WU T6 jx h1 UU Ft 01 7H dx cG vW zZ 2V aX f6 kk Mi 31 9R y3 aE VE hM iI tW Fo kg VC FB 7W KE do 4d Qr 9v mJ fl YL 0w 6K Ck hs Uv lm ic T9 Y3 IN ri Di 6l ut ax Nowe opony ciężarowe Goodyear OMNITRAC do zastosowań mieszanych - Auto Service Manager
Strona główna / Warsztat / Serwis oponiarski / Nowe opony ciężarowe Goodyear OMNITRAC do zastosowań mieszanych
Nowe opony ciężarowe Goodyear OMNITRAC do zastosowań mieszanych

Nowe opony ciężarowe Goodyear OMNITRAC do zastosowań mieszanych

Zalety nowych produktów to wyższa wytrzymałość i dłuższy okres eksploatacji[1], a także gwarancja na uszkodzenia w następstwie wypadku oraz bieżnikowanie.

 

Goodyear wprowadza zupełnie nową linię opon ciężarowych do zastosowań mieszanych, oferującą optymalną odporność na uszkodzenia i dłuższy okres eksploatacji w porównaniu do poprzednich produktów tego typu w ofercie koncernu. Dodatkową zaletą ogumienia jest także podwójna gwarancja – na uszkodzenia w następstwie wypadku oraz bieżnikowanie. Nową linię opon OMNITRAC wyposażono w technologię DuraShield, która zapewnia dużą wytrzymałość, lepsze osiągi i podatność na bieżnikowanie.

Nowe produkty opracowano z myślą o pojazdach, które pracują we współczesnych zastosowaniach mieszanych – w trudnych warunkach na nieutwardzonych nawierzchniach, lecz w dużej mierze na drogach. Pojazdy te to wywrotki, betoniarki, pompy do betonu i ładowarki stosowane w budownictwie, a także samochody ciężarowe wykorzystywane w branży oczyszczania, recyklingu, wyrębie i rolnictwie.

Nowa linia OMNITRAC obejmuje dziesięć rozmiarów (sześć opon OMNITRAC S na oś kierowaną i cztery opony OMNITRAC D na oś napędową), w tym jeden zupełnie nowy model w segmencie zastosowań mieszanych. Opona w rozmiarze 315/70R22.5 zaspokaja potrzeby związane z coraz częstszym wykorzystywaniem standardowych ciągników w tym segmencie rynku.

DuraShield to nowa technologia opracowana przez inżynierów Goodyear, która bazuje na specjalnym opasaniu, zwiększającym odporność karkasu na uszkodzenia, a także poprawiającym podatność opon na bieżnikowanie. Ponadto nowa generacja OMNITRAC wyróżnia się dłuższym okresem eksploatacji1 i pełną zgodnością z kryteriami opon zimowych z oznaczeniem 3PMSF. 

Inną cechą charakterystyczną opon są wbudowane układy radiowe (RFID), umożliwiające prostą identyfikację i łączność z systemami zarządzania i śledzenia opon. Gwarancja Goodyear OMNITRAC[2], oferując ochronę przed następstwami uszkodzeń, wskutek których zarejestrowany produkt nie nadaje się do użytku i nie można jej naprawić, daje flotom większe poczucie pewności. Dostępna jest również dodatkowa gwarancja przyjęcia karkasu klienta[3].

„Obecnie operatorzy flot do zastosowań mieszanych wymagają wszechstronnych opon, które sprawdzają się na drodze, a jednocześnie są odporne na warunki panujące poza utwardzonymi nawierzchniami” powiedział Benjamin Willot, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych Goodyear w Europie. „Nowe opony OMNITRAC to rozwinięcie poprzedniej generacji. Ich przewagą jest technologia DuraShield, która zwiększa wytrzymałość i wydłuża okres eksploatacji. Jesteśmy na tyle pewni trwałości tych produktów, że dajemy gwarancję obejmującą następstwa uszkodzeń w czasie pracy”.

 

OMNITRAC S

 

Opona na oś kierowaną OMNITRAC S ma za zadanie radzić sobie w warunkach typowych dla nowoczesnej branży budowlanej i podobnych zastosowaniach, w których ogumienie pracuje przez większość czasu na autostradach, a następnie poza nimi. Dobra charakterystyka zużycia na drogach, a przy tym wysoka odporność na uszkodzenia bieżnika i doskonała podatność na bieżnikowanie – dzięki innowacyjnej technologii DuraShield – to tylko niektóre z zalet tej opony.

 

 
 
 
 
 
 
 
OMNITRAC D

 

Nowa opona na oś napędową OMNITRAC D wyróżnia się trzema rzędami kierunkowych klocków bieżnika z lamelami, które optymalizują osiągi na autostradach oraz zimą. Produkt oferuje też dobrą charakterystyką zużycia na drogach, doskonałą trakcję na wszystkich nawierzchniach przez cały okres eksploatacji, dłuższą żywotność i gwarancję bieżnikowania. Dzięki technologii DuraShield znacznie zwiększono trwałość karkasu i odporność na uszkodzenia bieżnika. Opona jest również wysoce odporna na uszkodzenia, powstające wskutek nacinania i odrywania fragmentów bieżnika przy przenoszeniu momentu obrotowego, a także podczas działania retardera.

 

 

 

 
 
 
 
 
ROZMIARY NOWEJ OPONY OMNITRAC
NAZWA ROZMIAR INDEKS NOŚNOŚCi INDEKS

PREDKOŚCI

3pmsf WYDAJNOŚĆ PALIWOWA PRZYCZEPNOŚĆ HAŁAS (dB)
OMNITRAC S    13R22.5 156/150 K ü C B     71  )
OMNITRAC S    295/80R22.5 152/148 K ü D B     71  )
OMNITRAC S    315/80R22.5 156/150 K ü D B     73  ))
OMNITRAC S    315/70R22.5 156/150 High Load K ü w przygotowaniu
OMNITRAC S    385/65R22.5[4] 160 (158) K (L) ü w przygotowaniu
OMNITRAC S    325/95R24[5] 162/160 K ü C B      72  ))
OMNITRAC D    13R22.5 156/150 K ü D B      75  ))
OMNITRAC D    295/80R22.5 152/148 K ü D B      75  ))
OMNITRAC D    315/80R22.5 156/150 K ü D B     75  ))
OMNITRAC D    315/70 R 22.5 154/150 (152/148) K (M) ü w przygotowaniu
                     

 

Opony do naczep

Goodyear OMNITRAC MST II 385/65R22.5 i produkty do naczep 445/65R22.5 OMNITRAC S i D oferują długie przebiegi i poprawioną przyczepność podczas pracy na drogach i poza nimi. Opony wyróżniają się szerokim bieżnikiem, równomiernym zużyciem i potencjalnie długimi przebiegami, a także wysoką odpornością na uszkodzenia oraz stabilnością.

Dostępność

Linia opon OMNITRAC i bieżnikowanych na gorąco opon TreadMax będzie dostępna od początku grudnia 2018 roku.

 

Goodyear Proactive Solutions

Niezależnie od rodzaju opon – aby uzyskać najlepsze osiągi, szczególnie w zastosowaniach mieszanych – bardzo ważne jest właściwe utrzymanie. Goodyear zaleca połączenie wysokiej jakości opon z odpowiednimi usługami i rozwiązaniami. W zastosowaniach mieszanych, szczególne korzyści przynosi system Goodyear Proactive Solutions.

Goodyear Proactive Solutions to kompletny zestaw rozwiązań, obejmujący zaawansowane systemy telematyczne i opatentowane technologie analityki predykcyjnej, zapewniający komercyjnym flotom precyzyjne monitorowanie opon w czasie rzeczywistym.

W szczególności, system monitorowania ciśnienia w ogumieniu – Goodyear TPMS –  umożliwia dalszą optymalizację osiągów opon OMNITRAC, zapewniając flotom poczucie pewności, zwłaszcza na obszarach oddalonych od infrastruktury serwisowej. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom telematycznym i specjalnemu algorytmowi Goodyear, system Proactive Solutions stale monitoruje opony i w razie, gdy ciśnienie w oponie lub jej temperatura znajdą się poza akceptowalnymi parametrami, przekazuje ostrzeżenia.

 

 

Dane techniczne

 

Technologie – OMNITRAC S & D
  • Technologia DuraShield

Opony OMNITRAC wyróżniają się opatentowaną technologią Goodyear DuraShield – specjalnym dodatkowym opasaniem, które podnosi odporność karkasu na uszkodzenia, wydłuża okres eksploatacji i zwiększa podatność na bieżnikowanie. Górne opasanie nie tylko pomaga przeciwdziałać przebiciom i innym uszkodzeniom, lecz także zapobiega przedostawaniu się wody, która może powodować korozję pasów w karkasie. Górne opasanie wykonano z niemetalicznego kordu, po raz pierwszy zastosowanego w produkcji opon. Materiał poddawany jest specjalnej obróbce, która zapewnia optymalne przyleganie do mieszanki bieżnika.

 

  • Chłodniejsza praca bieżnika i ochronna podstawa

Zarówno w oponach OMNITRAC S, jak i D zwiększono grubość warstwy znajdującej się pod bieżnikiem i zastosowano grubą warstwę mieszanki podstawy. Rozwiązania te wydłużają przebiegi, zwiększają trwałość karkasu i ochronę przed przypadkowymi uszkodzeniami mechanicznymi.

 

  • Technologia RFID

Inną cechą opon są wbudowane układy radiowe (RFID), umożliwiające łatwą identyfikację ogumienia oraz łączność z systemami zarządzania i śledzenia opon.

 

 

         Cechy OMNITRAC S
  • Solidna konstrukcja z pięcioma żebrami i lamelami

Opony na oś kierującą wyróżniają się solidną konstrukcją z pięcioma żebrami z lamelami, które optymalizują trwałość produktu i wyrównują dystrybucję ciśnienia. Pomaga to zapewnić długie przebiegi i równomierne zużycie, jednocześnie poprawiając trakcję. Ponadto OMNITRAC S zoptymalizowano pod kątem pracy na przednich osiach napędowych, a także do współpracy z zyskującymi na popularności hydraulicznymi systemami trakcyjnymi.

 

  • Rowki ułatwiające usuwanie kamieni z osłonami chroniącymi przed przebiciem

Specjalne rowki ułatwiają usuwanie kamieni i umożliwiają skuteczną ochronę przed przebiciami i pękaniem, co zwiększa trwałość opon oraz ich podatność na bieżnikowanie.

 

  • 315/70R22.5

315/70R22.5 to nowy rozmiar opony w sektorze zastosowań mieszanych, w pojazdach o dużym udźwigu, w sytuacji gdy prześwit nie gra roli. Opona na oś kierowaną posiada oznaczenie ‘High Load’ i indeks nośności 156/150 (4,000 kg/3,350kg).

 

Cechy OMNITRAC D
  • Kierunkowy bieżnik z trzema żebrami i blokami z lamelami

Lamele w bieżniku OMNITRAC D podwajają liczbę krawędzi styku, a tym samym zapewniają wysokie parametry trakcji i równomierne zużycie na wszystkich nawierzchniach, także podczas pracy retardera.

 

  • Duży centralny obszar styku z łącznikami

Solidne, centralne żebro zapewnia wysoki poziom ochrony przed uszkodzeniami mechanicznymi i równomierność zużycia na szorstkich nawierzchniach. Ponadto wpływa na potencjalnie długie przebiegi i podwyższoną trwałość karkasu.

 

  • Szerokie, otwarte rowki barkowe z ochroną przed kamieniami

Szerokie, otwarte rowki barkowe zapewniają doskonałe odprowadzanie błota oraz ochronę przed kamieniami. Pomagają także utrzymać wysoki poziom trakcji przez cały okres eksploatacji opon, w każdych warunkach autostradowych, a także chronią przed nacinaniem i odrywaniem fragmentów bieżnika przy przenoszeniu momentu obrotowego, w tym także podczas działania retardera.

  • 315/70R22.5

315/70R22.5 to nowy rozmiar wykorzystywany w sektorze zastosowań mieszanych, w pojazdach o dużym udźwigu, w sytuacji gdy prześwit nie gra roli.

 

Gwarancja OMNITRAC[1]
  • Oferowana wszystkim użytkownikom opon OMNITRAC
  • Obejmuje następstwa przypadkowych uszkodzeń mechanicznych
  • Gwarantuje przyjęcie karkasu klienta do bieżnikowania[2]
  • Dostępna po zarejestrawaniu na stronie www.mygoodyear.eu/omnitrac

 

Nacinanie i bieżnikowanie

Wszystkie opony OMNITRAC można nacinać i bieżnikować. Zaprojektowano je zgodnie z koncepcją zwielokrotniania okresu eksploatacji opon, która pozwala flotom maksymalnie wykorzystać opony i znacznie zmniejszyć koszt na kilometr.

 

 

 

[1] Gwarancja obejmująca uszkodzenia w następstwie wypadku oraz przyjęcia karkasu klienta jest ograniczona czasowo i dotyczy wyłącznie opon wymienionych w Regulaminie kampanii „Gwarancja OMNITRAC”, zorganizowanej przez Goodyear Dunlop Tires Operations S.A. Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w Regulaminie kampanii „Gwarancja OMNITRAC”, dostępnym na stronie www.mygoodyear.eu/omnitrac.

[2] Dodatkowa gwarancja przyjęcia karkasu jest dostępna wyłącznie w krajach, w których Goodyear oferuje bieżnikowanie z karkasem własnym klienta.

 

 

 

 

 

[1] W porównaniu z oponą Goodyear MS II.

[2] Szczegółowe warunki gwarancji obejmującej uszkodzenia w następstwie wypadku w Regulaminie „Gwarancji OMNITRAC” na stronie www.mygoodyear.eu/omnitrac.

[3] Szczegółowe warunki programu dodatkowej gwarancji odbioru karkasu w Regulaminie „Gwarancji OMNITRAC” na stronie www.mygoodyear.eu/omnitrac. Dodatkowa gwarancja odbioru karkasu dostępna wyłącznie w krajach, w których Goodyear oferuje bieżnikowanie z karkasem własnym klienta.

[4] Technologia DuraShield niedostępna w tym rozmiarze.

[5] OMNITRAC S 24” jest oponą na każdą pozycję, przeznaczoną dla krajów Bliskiego Wschodu i Afryki. Technologia RFID nie jest obecnie dostępna w tym rozmiarze.

 

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry