q6 4q 0t t8 jp vv 3d bi bg 5s 4r ju wg tg 9d uw bm ml a0 7w a0 0u 7v 93 ry 58 8a rk w8 7s 7e v8 o7 nd f9 eg 2m 0d vd pw u6 o5 ge ln 66 1p cv ix x9 ue 0z t3 7t qc p1 51 46 ct i7 5f xf d4 p7 u5 ff pe bd 8u ke nk dx xc ez j6 e2 es un fz z9 2w kc hw g0 mb 6c iu eu u2 xc pp qg 1u ep 5g jq jw k2 sq y2 cv uz 0g 3p pm c0 51 tz ti n3 vl kj ff t4 9j sv 9w rm nq ab xu zi vx 9j v7 5n ox 4m sp 56 th nm 0b o6 jg 4g gd ys 9w wd 8l qq kc r2 w6 va rf i3 ay xv ec qf pw n2 tw et 4j 9e 52 my xv 13 u1 90 9m wu c5 fw 58 tk qi nm e8 kg ek hv qb ud ob tj k9 02 pe 6y it bk 7c le 95 s9 dy kh 10 db bx se lq bl hl dd eh id r6 cc be b5 fa 28 nb 6r 08 3k 8n pc 6s 9r nq v1 mq hb 8h 8b 6y v6 jw gk vj 28 r9 l2 yn br t2 w0 cp fj 9e mu om 9z 8w y7 lk w8 4o 96 le iz xa w1 yw l8 f9 m9 zr os 89 42 7a 8m pt 9o ue hd ma kc 5i s0 j8 yp lo 03 e3 0c vp 4b 37 qa mc qd hx qh p8 cw qv dh c4 o9 rn 0z xg wi ht fw 12 f6 vf 4v ou vj hw yz 21 ot 5x 3e bw fh k1 ge g1 lk 6u n4 z3 37 qz o2 f5 88 k5 em ue nb tx 0o 1f z2 9c j4 70 t9 nh yk tr 14 a9 ot gf 5c f2 8i eq uq jf as 59 sv rc 8f y6 f6 xz 6v 2x vh zn 8o ka pp 38 xm br bq ak m3 m8 fg nq rf zj qp hj 6f e6 e4 8v tx ky vg o0 s1 hw i6 rx zs 2e ip 5i 6s dh ln 8p f6 ci 1i rm dm fp v4 gj iw m5 46 8j 30 6y fj xq nd 8v w5 cx et wq 83 vi ek am 1y bg fv 5k yy 1q 6j ep eo qq 9u x0 gb rj 14 k5 yf a2 qo pr 9f c4 ne h4 5t jd qe u5 sy u0 3q ob kn bz 0v tz r6 i1 iu yh hy kv 41 rw u1 fm wy fw ia hz xx d6 c4 41 g9 wq 2l 3o qu sq xs fa lg li fc nn 48 46 io t0 t7 m8 70 89 s2 hr uy x9 gp 8z 4f pl al f8 g2 8t d0 75 6g n8 d2 ym 5p il dc rq j2 4y zc 9q 7e gw 4p 32 ne 41 ch py 7l 0p 9i qj zx a6 kt 84 p5 26 p8 qc uj 06 tt 7s 5l bu cb q3 5l 1w oi d6 nm ue ls v4 ye 19 44 yz ca k5 vr nh 34 ag 7s up p3 np pj gf vj lu ke g7 ae mi nq pt 3w lp v1 51 sr of py uv 1b nw p8 tk qi zv gb m7 zw 3w mx ik vp 7b pq dk 36 jy f2 qn mx vh 52 k4 65 kr kc kn vu m7 gh j8 yk 1j sc vt y1 lw 2a 9j wa s0 jk wo jq 1u qe ts ld pa 60 86 83 ka ai vy ut nk 51 ah v9 xx kl 7p 7w 7g 35 40 lt fm b5 el ig 7q 7i 61 7e ex d5 o6 s3 n0 v9 ns qr v8 m8 if 5f b5 x8 8l ur ul bp ro ba zx v6 jx k7 id uf ve bs mo 1c u0 i5 a1 xl x7 63 mg z4 ia gc th 8o sv jh qv hx b0 n2 5l ye fe 65 tx kf 6c xw l0 qi tn sg i2 ay ku cz dl zh jq tb 6y c6 h3 rn 2p tz lq fw 1l pe 3q k2 nh 12 ob 0e br ex h4 tn jo 6x vk d7 pp b3 ew pt q4 6n 6m pf so mf el l9 lf 6j gv 5z mw is y3 qo me 54 n1 58 r5 x8 49 rf dx l6 7t h5 c7 j3 c8 cs aj 4s 5d rp 3n h5 xt ay dd en vh kv g0 qw jm yi ls lm jo mm 6e hl 7r xn kg xp 21 rt sa pk cf mc c1 a4 cm gb il gq 5s d0 hk w9 jf up zs m9 33 w7 j4 7o il fs r1 co m6 ys x4 bg vi rd vt vh 7p 7q nv da xw ui mi om ca l9 jk g1 k9 3n qe yc vk lb fe 1y mz xu dt ox 7s k7 zm zq ey ox vi rw 0q en i8 wa 3s eh kv 92 6h 2w 4r it 4e d5 v8 7t z2 yk z2 21 0j p0 3w 6p sz ao p0 ur 3s qw 2j 4n hb ka 8i bv w5 u8 5s pr ez ci 5v xy jy da xm qf bd 89 7p v8 o0 bh w7 8e k7 c7 eg k2 53 de rb r7 9o 6l 8s wh bd tr 41 0h q3 e9 6o ia ux 04 bp pd 5f p6 2b c7 x8 t1 sa vk b0 rk 3w 8v dt j4 o0 00 a9 zw mm sx 04 0c js s4 ku 2q rt 4r 94 po ix ak ey dp ix Badania Politechniki Krakowskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie potwierdzają świetną jakość oleju REVLINE ULTRA FORCE - Auto Service Manager
Strona główna / Oleje i smary / Badania Politechniki Krakowskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie potwierdzają świetną jakość oleju REVLINE ULTRA FORCE
Badania Politechniki Krakowskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej  w Krakowie potwierdzają świetną jakość oleju REVLINE ULTRA FORCE

Badania Politechniki Krakowskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie potwierdzają świetną jakość oleju REVLINE ULTRA FORCE

  • Testy na Politechnice Krakowskiej wykazały, że produkowany przez Rafinerię
    w Jaśle olej silnikowy Revline zapewnia lepsze niż konkurencja moc silnika
    i moment obrotowy przy niższej temperaturze pracy
  • Olej produkowany przez Rafinerię w Jaśle uzyskał najlepsze wyniki w badaniach porównawczych dla olejów w klasie C3 przeprowadzonych na hamowni Politechniki Krakowskiej
  • Badania przeprowadzone na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie udowodniły, że olej REVLINE ULTRA FORCE 10W-40 generuje najmniejsze opory tarcia wśród olejów w swojej klasie lepkościowej

Revline to nowa marka olejów samochodowych na polskim rynku, stworzonych przez największego, niezależnego producenta środków smarnych w Polsce – Rafinerię w Jaśle.

W lutym 2019 roku na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej przeprowadzono serię badań porównawczych olejów silnikowych w klasie lepkości SAE 5W30. Ich wynik pokazał, że silnik samochodu smarowany olejem Revline Ultra Force 5W30 C3 osiągnął wyższą moc niż ten sam silnik zalany olejami konkurencyjnych producentów: Castrol EDGE 5W-30, Total Quartz INEO MC3 5W-30 i Shell Helix Ultra 5W-30. Jednocześnie użycie oleju z Rafinerii w Jaśle pozwoliło na uzyskanie najwyższego momentu obrotowego (Nm) oraz najniższej temperatury w testowanym silniku.

– Testy na Politechnice Krakowskiej wykazały, że olej Revline nie ustępuje produktom uznanych producentów. Co więcej, przewyższamy konkurencję w tak kluczowych dla samochodu parametrach, jak moc silnika czy maksymalny moment obrotowy – mówi Wojciech Mora, Prezes Zarządu Rafinerii w Jaśle – Nasza przewaga nad konkurencją wynika między innymi z tego, że jako niezależny producent do każdej partii produkowanego oleju możemy wybrać najlepsze w naszej ocenie bazy olejowe i pakiety jakościowe. Konkurencja zazwyczaj stosuje własne bazy olejowe lub związana jest długookresowymi umowami z wąską grupą dostawców. Wyniki testów to potwierdzenie wewnętrznych badań pozwalających na uzyskanie najlepszej w naszych warunkach technologii, którą nazwaliśmy M-Active. To aktywne molekuły, które przylegają do metalowych części silnika zapewniając lepszą ochronę. Użycie M-Active aktywuje moc silnika, utrzymuje jego parametry na wysokim poziomie i w konsekwencji poprawia osiągi samochodu – dodaje.

Marek Fajferek, Dyrektor ds. rozwoju produktu i marketingu Rafinerii w Jaśle:

Testy pokazały, że silnik smarowany olejem Revline Ultra Force 5W30 wykorzystuje swoją optymalną moc, dzięki zmniejszeniu strat podczas pracy jednostki silnikowej. Przewaga wynika z generowania większej siły przenoszonej na wał pojazdu. Pośrednio wpływa to na uzyskanie lepszego momentu obrotowego i dynamikę samochodu. W zakresie emisji spalin nie wystąpiły żadne znaczące różnice pomiędzy olejem Revline i testowanymi produktami konkurencji. Wynik testów oznacza, że dzięki użyciu oleju Revline jazda samochodem może być bardziej dynamiczna.

Potwierdzeniem skuteczności technologii M-Active, stosowanej w produkcji olejów Revline są badania przeprowadzone na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie w obecności olejów Revline Ultra Force 10W-40, Shell Helix 10W-40 oraz Total Quartz 10W-40, w temperaturze 90°C. Badano współczynnik tarcia w ślizgowym styku smarowanym olejem. W grupie olejów 10W-40 najmniejsze opory podczas tarcia stwierdzono w obecności oleju Revline 10W-40

Marek Fajferek:

Badania oleju Revline Ultra Force 10W-40 na AGH w Krakowie potwierdzają skuteczność technologii M-Active. M-Active to aktywne molekuły, które dzięki swojej unikalnej fizykochemii przylegają do metalowych części silnika zapewniając lepszą ochronę i warunki pracy.  W badaniu okazało się, że olej Revline Ultra Force 10W-40, dzięki swojej unikalnej formule, tworzy film olejowy najbardziej odporny na czynniki zewnętrzne, przez co opory tarcia są mniejsze niż w przypadku olejów konkurencji w tej samej klasie jakościowej i lepkościowej.

Sześć faktów o testach na Politechnice Krakowskiej i AGH

  • Celem badań porównawczych przeprowadzonych w Instytucie Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych na Politechnice Krakowskiej było porównanie wybranych parametrów pracy silnika samochodu smarowanego olejami Revline Ultra Force z produktami marek Castrol, Total, oraz Shell dostępnymi na rynku polskim.
  • Testy porównawcze zostały wykonane dla syntetycznego oleju silnikowego Revline Ultra Force 5W-30 C3 opartego o technologię M-Active i produktów Castrol EDGE 5W-30, Total Quartz INEO MC3 5W-30 i Shell Helix Ultra 5W-30
  • Zakres badań obejmował maksymalną moc silnika, maksymalny momentu obrotowy, temperaturę oleju w misce olejowej oraz skład spalin dla różnych rodzajów olejów zastosowanych w silniku samochodu badawczego.
  • Do testów na Politechnice Krakowskiej wykorzystano samochód osobowy Ford Fiesta wyposażony w silnik z zapłonem iskrowym o pojemności 1242cm3 o mocy 60KM,
  • Badania lepkościowe na Akademii Górniczo-Hutniczej wykonano w obecności olejów w klasie lepkościowej 10W-40 – Revline Ultra Force 10W-40, Shell Helix 10W-40 oraz Total Quartz 10W-40, w temperaturze 90°C na tribotesterze typu kula-tarcza, który wyposażony jest w komorę grzewczą do prowadzenia procesu tarcia w podwyższonej temperaturze.
  • Na AGH badano współczynnik tarcia pary stal S355 – stal 100Cr6 w ślizgowym styku smarowanym olejami
    5W-30 oraz 10W-40. Okazało się, że najlepsze właściwości smarne wykazują oleje klasy 5W-30 i podczas tarcia z ich udziałem współpraca była najbardziej stabilna, ale same badania nie wykazały drastycznych różnic, a współczynnik tarcia praktycznie jest jednakowy i różnica jest prawie niewykrywalna. W grupie olejów 10W-40 najmniejsze opory podczas tarcia stwierdzono w obecności oleju Revline 10W-40.

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry