Home / Nowości produktowe / Cabin3Tech+: Nowa generacja kabinowych filtrów powietrza.

Cabin3Tech+: Nowa generacja kabinowych filtrów powietrza.

Nominowany do nagród za innowacyjność Automechanika.

Rynek filtracji powietrza w kabinach ewoluował w ostatnich latach ze względu na rosnącą potrzebę lepszej ochrony kierowców i ich rodzin. Wraz ze wzrostem liczby samochodów stale rośnie stężenie zanieczyszczeń i innych alergenów w powietrzu.

Szacuje się, że 40% Europejczyków jest wrażliwych na alergeny przenoszone drogą powietrzną i że liczba ta wzrasta z roku na rok*. Dodatkowo, pyłki roślinne nie są tu jedynym problemem. Gazy i cząstki stałe, które składają się na zanieczyszczenie powietrza, odgrywają również rolę wpływając negatywnie na kierowców. Dlatego tak ważne jest, aby nowoczesny filtr kabinowy chronił wszystkich pasażerów przed szkodliwymi zanieczyszczeniami, gazami, zapachami i mikroskopijnymi cząsteczkami zawieszonymi w powietrzu.
Objawy alergii, takie jak kichanie i swędzenie oczu mogą negatywnie wpływać na koncentrację podczas jazdy, a nowy poziom ochrony przed zanieczyszczeniami i uciążliwymi cząsteczkami zapewnia najlepszą możliwą ochronę pasażerów, zapobiegając przedostawaniu się cząstek stałych i alergenów do wnętrza pojazdu.

Cabin3Tech+ to innowacyjny filtr, nominowany do nagród za innowacyjność Automechanika, który będzie dostępny na rynku wtórnym pod markami Purflux, FRAM® i Tecnocar.

Dzięki Cabin3Tech+ możesz być pewny, że będziesz chroniony zarówno podczas długiej podróży, jak i podczas codziennych dojazdów.
Dla optymalnej ochrony Cabin3Tech+ posiada 3 warstwy:

1. Filtracja wstępna poprzez medium syntetyczne przeznaczone do wychwytywania i zatrzymywania niektórych głównych źródeł alergenów unoszących się w powietrzu – pyłków i cząstek pyłu (10-100 mikronów);

2. Warstwa węgla aktywnego, która wykorzystuje wysokiej jakości węgiel
aktywny z łupin orzechów kokosowych, pochłaniająca nieprzyjemne zapachy oraz szkodliwe gazy (toluen, n-butan, NO2, SO2), które mogą powodować bóle głowy, podrażnienia i kaszel;

3. Warstwa elektrostatyczna w technologii melt-blown, która zatrzymuje drobne cząsteczki, takie jak otaczający pył, pyłki kwiatowe i cząstki okładzin hamulcowych poprzez oddziaływanie elektrostatyczne. Cząsteczki o wielkości 2,5 mikrona (20 razy mniejsze od ludzkiego włosa) są zatrzymywane w 98,8 procentach. Cząsteczki te mogą dostawać się do płuc powodując podrażnienia. Wiadomo, że wywołują one i nasilają choroby przewlekłe, takie jak astma, zapalenie oskrzeli i inne choroby układu oddechowego.

Niezwykle istotna jest wymiana filtra kabinowego raz na rok lub maksymalnie po przejechaniu każdych 15 000 km, nie tylko w celu utrzymania wysokiego poziomu jakości powietrza wewnątrz pojazdu, ale również w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu wentylacyjnego – zatkany filtr może utrudniać działanie dmuchawy, powodując zaparowanie i zmniejszenie widoczności przez przednią szybę.


Asortyment Cabin3Tech+ obejmuje 56 referencji, które pokrywają ponad 150 milionów samochodów w całej Europie.

Więcej informacji o filtrach w technologii Cabin3Tech+ oraz instrukcje instalacji, na naszych stronach internetowych – www.purflux.com, www.fram-europe.com, www.filtri-tecnocar.com

*Źródło: The European Academy of Allergy and Clinical Immunology (EAACI)
***

Dodaj komentarz