Home / Części / UFI FILTERS WZMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ W SEKTORZE POJAZDÓW AZJATYCKICH.

UFI FILTERS WZMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ W SEKTORZE POJAZDÓW AZJATYCKICH.

UFI FILTERS WZMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ W SEKTORZE POJAZDÓW AZJATYCKICH POPRZEZ NOWY KONTRAKT NA DOSTAWĘ DLA GRUPY RENAULT-NISSAN

• Filtr oleju napędowego z unikatowym rozwiązaniem technologicznym DFM do odnowionego Nissana Qashqai 1.6 dCi
• Rosnący udział w pierwszym montażu pojazdów azjatyckich oraz w segmencie kompaktowych SUV-ów
• Wzrost w segmencie OE przedstawia znaczne potencjały wielkości sprzedaży dla sektora części zamiennych

Dzięki nowej zakontraktowanej dostawie dla Grupy Renault-Nissan, UFI Filters – światowy lider w filtracji oleju napędowego wzmacnia swoją obecność w sektorze OE samochodów azjatyckich, stanowiących dziś około 25% europejskiego parku samochodowego.
Zgodnie z kontraktem UFI Filters będzie dostarczać filtry oleju napędowego do nowego Nissana Qashqai, najpopularniejszego kompaktowego SUV-u ostatnich lat, plasującego się na ósmym miejscu pod względem najczęściej rejestrowanych samochodów w Europie (Automotive News Europe, styczeń
2017).
Realizując 20% dostaw filtrów paliwa przeznaczonych do oryginalnego wyposażenia samochodów produkowanych przez francusko- japońską Grupę, UFI Filters wyposaża w technologie produktowe ponad 650 000 samochodów Renault- Nissan. Wśród nich, oprócz Qashqaia, są także: Nissan Juke, Pulsar, X-Trail i Renault Kadjar, co dodatkowo wzmacnia współpracę z czwartym pod względem wielkości producentem samochodów na świecie.

Jak wynika z danych dostarczanych przez GiPA, liczby te mają także duże UFI FILTERS WZMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ W SEKTORZE POJAZDÓW AZJATYCKICH, POPRZEZ NOWY KONTRAKT NA DOSTAWĘ DLA GRUPY RENAULT-NISSAN znaczenie dla rynku aftermarket.

Około 75% kierowców posiadających ponad czteroletnie samochody azjatyckie zleca czynności serwisowe niezależnym warsztatom samochodowym.
Technologia filtrów oleju napędowego UFI Filters przeważnie stanowi wyposażenie silników 1.6 – w szczególności 1.6 dCi obecnych w nowej wersji
Nissana Qashqai – ale również w modelach Nissan X-Trail 1.6 dCi, Renault Kadjar 1.6 dCi, jak i w Renault Kadjar 1.5 dCi.

Dzięki zastosowaniu unikatowego systemu DFM (Deep Filtration Media), filtry gwarantują doskonałą skuteczność filtracji, zatrzymując ponad
94,5% cząstek o wielkości 4 μm lub powyżej. Podobnie, również dzięki DFM, produkty UFI Filters przeznaczone do modeli NissanJuke 1.5 dCi i Nissan
Pulsar 1.5 dCi zapewniają ochronę powyżej 95% dla cząstek o wielkości do 5 µm, co w obu przypadkach jest zgodne z wymaganiami normy Euro 6.

Skuteczność rozwiązań filtracyjnych dostarczanych dla Grupy Renault-Nissan jest uzależniona od medium filtracyjnego DFM, którego „receptura” została opracowana w Innovation Centers firmy UFI Filters. DFM zawiera poliamid w formie włókien, których wielkość i ułożenie mogą być różne
w zależności od zastosowań, dla których przeznaczony jest filtr. Daje to gwarancję wykonania niestandardowego produktu dostosowanego do konkretnych wymagań producenta.
Luca Betti, UFI Group Aftermarket Business Unit Director, mówi: Niniejsza dostawa dla Grupy Renault-Nissan jest pod wieloma względami szczególnie ważna dla UFI Filters. Stanowi kolejne potwierdzenie silnej pozycji naszego unikatowego rozwiązania w zakresie filtracji paliwa, jakim jest DFM, dowodząc coraz wzrastającej obecności UFI Filters na rynku pojazdów azjatyckich, który w Europie cały czas się rozwija. Chcę ponadto podkreślić, że filtry paliwa UFI dostarczane do Nissana stanowią szansę dla rynku części zamiennych i oferują wysoką wartość dodaną wszystkim naszym klientom, zapewniając niezależnym warsztatom produkty spełniające wymagania coraz prężniej rozwijającego się parku pojazdów.

Filtry paliwa do zastosowań w pojazdach Renault-Nissan są dostępne w katalogu części zamiennych z kodem UFI 24.095.01 i SOFIMA S1015 NR dla silników 1.6dCi modeli Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Renault Kadjar oraz dla Renault Kadjar 1.5 dCi, natomiast z kodem UFI 24.080.00 i SOFIMA S 4080 NR dla silników 1.5 dCi Nissana Juke i Pulsara.

Dodaj komentarz